dbPowerAmp

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomtom

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2003
Berichten
85
hallo, ik heb net het gratis programma dbpoweramp gedownload, en zou graag mijn cd collectie rippen
maar telkens ik het daartoe behorende programma open (dbpoweramp audio cd input) en mijn cd insteek, gebeurt er nix, hij herkent de cd gewoonweg niet, en ik heb al veel verschillende cd's geprobeerd;
iemand die weet wat er aand a hand kan zijn ( mss gewoon verkeerde configuratie, maar ik kan de configuratie niet eens vinden...)
alvast bedankt
 
en ter informatie, ik heb net mt alcohol 120% en virtuele drive gecreeerd van een cd, en die herkent dbpoweramp audio cd input dan wel;
kbegrijp er helemaal nix van
 
heb je in de taakbalk op refresh gedrukt en heb je bij options wel de juiste drive???

ik hoor het wel

Rob
 
bedankt, maar het is ondertussen net pgelost, heb op de officiele site een antwoord gehad, en tis gelukt,
maar toch bedankt
 
Geplaatst door tomtom
bedankt, maar het is ondertussen net pgelost, heb op de officiele site een antwoord gehad, en tis gelukt,
maar toch bedankt
Mischien handig om even de oplossing hier ook te plaatsen.
Zo hebben andere met hetzelfde probleem er ook wat aan.:)
 
de oplossing wasd eigenlijk redelijk simpel, ik had niet OP de options knop geklikt om de juiste drive in te stellen, maar NAAST de options knop, op dat pijltje, en zo kon ik de drive natuurlijk niet veranderen :)
dat was het :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan