DBX-bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

avdpoel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2002
Berichten
3
Hallo,
Ik wilde een backup maken van mijn e-mailberichten. Volgens de handleiding in een tijdschrift moest je eerst een nieuwe map aanmaken. Dat heb ik gedaan. Ik zie nu ook die map met alles berichtmappen staan in Mijn Documenten als DBX-bestand. Hoe krijg ik die open?
Omdat ik alles liever wil terugzetten, heb ik geprobeerd deze map te exporteren naar OE. Ging niet. Toen heb ik geprobeerd om ze in OE te importeren maar dan krijg ik de melding -Het opgegeven berichtenarchief kan niet worden geopend. Het wordt mogelijk gebruikt door OE-
Kunt u mij helpen om die berichten weer te kunnen lezen? Er zijn belangrijke berichten bij zoals een hotelreservering.
Ik werk met Windows XP Pro en OE 6.
Bij voorbaat dank.
 
DBX berichten

Wat bedoelt u daarmee? Is mijn vraag niet duidelijk?
Het gaat er om, dat ik DBX-bestanden niet kan lezen en hoe ik ze eventueel terug kan zetten naar OE.

Aan Uw verwijziging naar een thread heb ik niet veel althans die begrijp ik op mijn beurt weer niet. Voordat ik mijn vraag stelde heb ik in vorige threads gekeken maar niets gevonden.
 
Je wilt een backup maken. Nu kun je heel ingewikkeld met de losse DBX bestanden aan de gang gaan of je downloadt het programmaatje wat in dat bericht beschreven staat die alles voor je doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan