ddr2 667 ram op ddr2 533 moederbord.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutertjuh88

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
even snel een vraagje:

Ik heb een Foxconn R10-S3 (Atom 330) besteld deze heeft een moederbord met ondersteuning van DDR2 533 mhz. geheugen. Nu heb ik nog een reepje van 2 gb ddr2 667 mhz. liggen maar durft niet zeker te weten of dit gaat werken. Als het werkt zal het op 533mhz. werken maar dat maakt niet uit.

Weet iemand of dit gaat werken?

Je ''Reepje'' kan alleen sneller werken dan het moederbord, maar maakt weinig uit dacht ik

Laatst bewerkt:
Dan zou het moeten gaan lijkt me:D

Raar dat als je op de foxxon site kijkt dat zelfs de memory vendorslist geen uitsluitsel daarover geeft.
Slechte info....;)

Ik probeer het wel.. Lukt het niet dan zal ik als nog nieuw geheugen moeten halen...

Moet toch al de fans gaan vervangen want die schijnen volgens vele een pokke herrie te maken...

Maar bedankt voor het mee denken!

even een opmerking:
Werkt het andersom wel?
dus als het moederbord 667 ondersteunt, maar het geheugenreepje 533 is?

even een opmerking:
Werkt het andersom wel?
dus als het moederbord 667 ondersteunt, maar het geheugenreepje 533 is?

Dat hoeft dus niet gezien je eigen topic:D

Het lijkt me dat als 533 zou werken dat dat ook in de memorysupport zou staan.;)

Er is net een review geplaast bij tweakers.net over de R10-S1 (kleine broertje an de S3).
Hier gaat een 800 mhz. kaartje in volgens de review... k heb daar de vraag ook neer gelegt en hoop op snel antwoord, zodat ik dat ook hier weer kan melden:thumb:

Systeem is binnen en werkt met de 667 mhz geheugen. Systeem draaid nu met 250 gb + 1 tb hardeschijven 2 gb ram en windows server 2003
Systeem gebruik 85 mb ram en 1 a 2% cpu.. systeem wordt idle 45 graden en bij stress 60 graden (hier ga ik nog ff een goede oplossing voor zoeken.. denk een extra koeler boven de cpu die warme lucht weg haalt....)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan