De bewerking is geannuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

danbec1952

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2011
Volgende doet zich voor;betreft Windows XP op een Multi seat PC met 6 schermen.
1/ Onder beheerder is er geen enkel probleem en kan ik alle mappen en bestanden openen die er zijn.
2/ Onder de 6 users kan ik vele mappen en bestanden niet meer openen.Telkens wanneer we een bestand of map willen openen krijg ik volgende melding:
De bewerking is geannuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact met de systeembeheerder!!! Nochthans wordt alles aangemaakt onder beheerder.
Deze gebruikers kunnen allemaal normaal in hun map Mijn dokumenten om te werken. MAAR!!!
Ik moest een nieuwe medewerker aanmaken als gebruiker op de D-Schijf en hier hebben we nu hetzelfde probleem. Wanneer deze gebruiker in zijn map Mijn Dokumenten wil gaan geraakt hij er niet in en krijgt ook hij steeds dezelfde melding zoals hierboven vermeld.
Hebben julie soms een oplossing hiervoor aub.
Alvast bedankt bij voorbaat,

Wordt de computer beheerd vanuit een AD, of lokaal? Indien lokaal, heb je al gekeken naar de rechten en groepen in de directories waarmee je problemen hebt? Daar iets vreemds gevonden?

Heb je ook gescanned op eventuele malware? Sommige malware kan rechten problemen veroorzaken.

In de directories is niets te vinden.

Alvast reeds bedankt voor uw info betreffende scannen op malware.
Morgen ben ik in de leeszaal en zal ik dit zeker doen.
Is het programma Mailwarebytes Anti Malware goed of is er een beter programma???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan