De foto's op Internet worden Wit ! als ik ze open ! Helpmij aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TommIsTheName

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
16
Halloo^^
Telkens keer als ik vooral met netlog, een foto van iemand bekijk
word die wit. de hele foto word gewoon een wit vlak !
er is een update van intrnet explorer 8 beta !
ik had die update uitgevoerd, en sindsdien kan ik de foto's op netlog niet meer zien!
is er een enige oplossing voor dit raadsel:shocked: ?!
alvast bedankt :)
 
Met systeemherstel terug naar de vorige versie van IE? Je loopt altijd een risico wanneer je een Beta gebruikt.
 
De foto's op Internet worden Wit ! als ik ze open !

Met systeemherstel terug naar de vorige versie van IE? Je loopt altijd een risico wanneer je een Beta gebruikt.

gaat niet, als ik IE 7 terug installeer zegt hij dat de setup niet kan doorgaan omdat er al een nieuwere versie is geÏnstalleerd op de pc.
wat moet ik dan doen om de vorige versie te installeren ?:)

alvast bedankt.:cool:
 
Wie de betaversie al geïnstalleerd had en het zat is om nog maanden te wachten op een exemplaar zonder fouten, kan eenvoudig terug. Dat is namelijk makkelijker dan het lijkt. Ga naar het Configuratiescherm en dan naar Programma verwijderen. Nee, daar ziet u het nog niet staan, u moet daarin naar Geïnstalleerde updates gaan. Daar vindt u de installatie van Internet Explorer 8. Verwijder deze en Windows keert automatisch terug naar versie 7 van Internet Explorer.

Start de computer opnieuw en laat dan even zoeken naar updates, want vrijwel zeker moet er een veiligheidsupdate voor IE 7 worden opgehaald en geïnstalleerd.

Met dank aan Ruud Paap.
 
De foto's op Internet worden Wit ! als ik ze open !

Wie de betaversie al geïnstalleerd had en het zat is om nog maanden te wachten op een exemplaar zonder fouten, kan eenvoudig terug. Dat is namelijk makkelijker dan het lijkt. Ga naar het Configuratiescherm en dan naar Programma verwijderen. Nee, daar ziet u het nog niet staan, u moet daarin naar Geïnstalleerde updates gaan. Daar vindt u de installatie van Internet Explorer 8. Verwijder deze en Windows keert automatisch terug naar versie 7 van Internet Explorer.

Start de computer opnieuw en laat dan even zoeken naar updates, want vrijwel zeker moet er een veiligheidsupdate voor IE 7 worden opgehaald en geïnstalleerd.

Met dank aan Ruud Paap.

DANKU ! Het is gelukt, :) helpmij.nl is een fantastische website
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan