De foto's van Webshot worden niet geïnstalleerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gcs1933

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2006
Berichten
8
Foto's van Webshot worden gedownload en worden daarna normaliter automatisch geïnstalleerd naar de Photo Manager.
Echter na installatie verschijnt de mededeling: "Failed to create a directory for album "...." vanwege de error: "De toegang is geweigerd".
Er worden geen foto's geïnstalleerd.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt en vriendelijke groeten,
Bert
 
Er is hier blijkbaar geen pasklaar antwoord op.
Probeer eens Picasa van GooGle het is gratis en handig -->http://picasa.google.nl/
Je kunt het er gewoon naast gebruiken en dan kun je op je gemak die storing zien te vinden.
 
Webshots worden niet geïnstalleerd.

Dank voor je reactie.
Picasa had ik al op de PC, maar ook dit programma laat geen beelden zien van webshots die mogelijk ergens zijn opgeslagen na downloaden.
Het blijft zoeken waarom de toegang tot Photo Manager wordt geweigerd.

mvg
Bert
 
locatie opgeven

Ik neem aan dat je gekeken hebt of er een juiste locatie wordt opgegeven?
Kijk hiervoor bij "options" het tabblad "advanced". Onderaan staat dan current location. Zorg ervoor dat de verwijzing naar deze locatie klopt.
 
Webshots worden niet geïnstalleerd

Ik neem aan dat je bedoeld "Options" en tabblad "Advanced"in Picasa?
Het laatste tabblad kan ik in Options niet vinden.
 
webshots

Neen in webshots,want daar ging het toch om?
 
Webshots worden niet geïnstalleerd

Sorry, inderdaad vind ik daar wat je opgeeft. De verwijzing naar de locatie klopt en in die locatie vind ik een dertigtal albums, die niet alle bij openen een WB1 opname laten zien. Sommige bevatten alleen een text, zijnde de titel van de opname, bij opening in kladblok.

Een voorbeeld is het vignet met daaronder PH 42982.WB1, in het vignet staat overal de bekende logo van Adobe. Als je dit laat openen in Adobe dan is de reactie dat de extensie niet wordt herkend.
 
adobe?

Adobe heeft geen bemoeienis met dit programma.
Ik zou webshots verwijderen en er hierna een registercleaner op los laten. Zorg ervoor dat de map "webshots Data"ook echt verwijderd is. Installeer hierna het programma weer.
Eventueel heb ik een map met webshots data voor je die je dan weer op de juiste locatie kan neerzetten. Dan hoef je niet alles weer langzaam(max 5) op te bouwen.
 
Webshots worden niet geinstalleerd

Je voorstellen heb ik uitgevoerd en alles wat Webshots betreft deleted en het register geschoond.
Daarna opnieuw Webshots gedownload en de eerste foto van april gedownload en daarna verscheen het bericht waarmee de vragensessie is begonnen n.l.: Failed to create a directory for "Album April 2006" because of the error: De toegang is geweigerd.

We zijn weer terug bij af.
 
Webshots

In ieder geval hartelijk dank voor je moeite om mee te denken met genoemd probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan