de map mijn video's kan ik niet gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

boedda

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2006
Berichten
81
ik heb de afgelopen weken veel muziek clipjes gedownload uit de jaren 60,
echter ik heb 20 gb gebruikt en heb nog 180 gb vrije ruimte.

Sinds zaterdag j.l. gebeurt het volgende
:
als ik de map mijn documenten\ mijn video's open,
begint de zandloper en keert het scherm terug naar het buroblad en dan is de achtergrond wit en krijg ik de melding :

"Er is een onverwachte fout opgetreden .Uit voorzorg is de active desktop uitgeschakeld.Wilt u de active desktop herstellen? "

Als ik dan op die knop actieve desktop herstellen druk krijg ik:
er is een fout opgetreden in het het script op deze pagina : regel 65.

Ik heb een systeem herstel gedaan naar 20 juli, toen ik dit porbleem met de map mijn video's niet had, maar helaas :
steeds als ik de map mijn video;s wil openen loopt het vast in die video map en kan ik niet scrollen en moet ik opnieuw opstarten of het scherm vliegt terug
naar het buroblad met witte achtergrond.
.
Ik snap niet waarom de zandloper bezig gaat en de processor ook even meer lawaai maakt.en dan terugkeert naar een wit buroblad.

Wat word bedoeld met de actieve desktop is uitgeschakeld ?

Ik kan wel internetten en de map mijn documenten \ mijn muziek
geeft geen probleem.die kan ik wel gebruiken..

Wie heeft een idee wat ik moet doen nu systeem herstel ook niet helpt ?
CheckDisk zegt dat het volume niet is beschadigd.
 
Probeer de Video's eens te verplaatsen

en heb je als achtergrond een webpagina?
 
"Er is een onverwachte fout opgetreden .Uit voorzorg is de active desktop uitgeschakeld.Wilt u de active desktop herstellen? "

dan druk ik op ja en krijg te zien :

het volgende plaatje krijg ik te zien op mijn buro blad met als achtergrond een wit scherm (met de icoontjes van de progs )
Ik gebruik zowel firefox als explorerer..

Script-fout-2007-07-31_.png
 
Laatst bewerkt:
Probeer de Video's eens te verplaatsen
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Dan moet ik een nieuwe map maken, bijv op de D schijf die nu nog- bijna- leeg is.
maar ik heb 700 clipjes,en ik snap het niet, waarom dit zomaar gebeurt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

en heb je als achtergrond een webpagina?
Antwoord :
nee, dat is een van de 3 vragen die je dan krijgt op het buro blad.
oa heeft u een ander item toegevoegd aan de actieve desktop is een andere vraag,.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij probeerd een of ander progamma op het internet te komen maar klopt het script niet heb je al eens spyware scanner en virus scanner erover heen gehaald?
 
met nod32 en mijn anti spyware ben ik optimaal beveiligd, dat is het probleem niet.
 
en ik zou er trouwens toch maar eens een anti-spyware en anti-maleware proggama overheen halen voor de zekerheid maar eerst even je antispyware en antimaleware progamma's updaten
 
heb je al geprobeerd je HDD volledig te defragmenteren? en de map te openen met een ander programma dan gewoon ms explorer?
 
de hd is gedrefragmenteerd ...doe ik elke week

en ik gebruik firefox als basis..maar als ik mijn documenten open door naar start te gaan wat gebruik ik dan ?
maakt niks uit volgens mij welke browser.
 
de hd is gedrefragmenteerd ...doe ik elke week

en ik gebruik firefox als basis..maar als ik mijn documenten open door naar start te gaan wat gebruik ik dan ?
maakt niks uit volgens mij welke browser.

als je gewoon je docs opent door start gebruik je dus ms explorer. Bij de minste fout slaat die tilt. Probeer eens verder te komen met een compressieprogramma als winrar. Van daaruit alles kopiëren, foute bestanden deleten en kopie terugzetten, heb zelf zo al vaak probs opgelost.
 
het probleem is juist :

welk bestand is fout..?
zie het plaatje met script fout.

ik kan wel al de videos in een nieuwe map copie-eren/ plaatsen maar dan krijg je wrs
het zelfde probleem weer.

als je naar start gaat , en ik heb firefox gebeurt het ook.
 
probeer winrar. Die heeft (bij mij toch), vaak de mogelijkheid om 'achter de fout' te kijken. Kopiëer alles maar, dan ben je zeker dat je het bestand met de fout niet laat staan.
 
het probleem is wrs opgelost....

Door snel een video te openen in mijn videomap, voordat de map dichtklapt na 5 seconden en vastloopt, kreeg ik een melding te zien dat logitech webcam soft ware naar een update zocht...die niet te vinden was., ik had de meest recente al.
Daarna stopte die zandloper...

Vandaar dat dezandloper steeds begon te lopenals ik de videomap opende..maar waarom het scherm dan meteen naar het buroblad ging en de actieve desktop uitschakelde is mij niet duidelijk.. .
Het is een labiel systeem die windows vind ik.

Ik heb al eerder een vastgelopen PC gehad als programma's naar een update zochten,bijv de maandelijkse microsoft updates ,maar die automatische updates van Microsoft kun je tenminste uitschakelen en met de hand updaten..

Ik kan helaas de automatische update uitschakeling van Logitech webcam niet vinden in het programma...

nou ja..voorlopig kan ik de video map weer gebruiken !
 
Ik kan dit wel handmatig. Jij hebt vermoedelijk ooit gekozen voor iets als: 'mij nooit meer vragen en updates automatisch installeren'.
 
ik heb het nu over de logitech webcam software,
die andere progs kies ik voortaan altijd voor handmatig updaten..

dat wat jij zegt,heb ik mischien bij de start vam Logitech aangevinkt, maar kan het ongedaan maken niet vinden in het programma;
Logitech es even emailen hoe dat moet...

Blijft niettemin vervelend dat dat updaten zo'n probleeem geeft.
dank voor je reactie.
 
Ik heb het ook over de logitech webcamsoftware.

eventueel logitechsoftware herinstalleren als je nergens optie vind om standaardinstellingen terug te zetten. Met beetje geluk staan standaardinstellingen dan sowieso terug.
 
heb het gevonden ...

aangevinkt stond bij mij :

logitech op software laten controleren



heb dat afgevinkt nu !
 
Laatst bewerkt:
aan vista,

vandaag blijkt toch weer het probleem als ik naar mijn 720 videootjes ga in :
mijn documenten\mijn videos
dan sluit de videomap na een paar seconden , dan krijg ik het buroblad wat nu helemaal blauw is zonder de icoontjes..
de processor begint meer lawaai te maken ..ook de zandloper begint weer...
Als ik rechts klik met de muis om de koppeling van een videootje te downloaden van een muziek site multiply.com
lukt dat ook niet...

zouden er te veel bestanden in die video map zitten , nu 22 gb,?
dan maak ik een nieuwe map.

wat bedoel je precies met win rar ?
Kun je in win rar de hele video map tegelijk controleren op fouten ??


leg me de precieze stappen in win rar dan even uit.

PS al mijn progs kunnen niks ontdekken, spyware, virus etc etc
check disk volume onbeschadigd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan