De sims 3 kan niet worden verwijderd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

antonissen

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Hallo,
Ik heb een probleem met het spel De Sims 3. Ik had dit spel geïnstalleerd en toen wilde ik het verwijderen, maar als ik dan ga naar: ‘programma’s en onderdelen’ en als ik dan op verwijderen klik, zegt de laptop dat er een fout is opgetreden en dan kan hij het spel dus niet verwijderen. Ik een andere sims 3 niet installeren omdat de oude eerst weg moet, maar dat gaat dus niet. Wie kan mij helpen?:o

De kans is groot dat Sims3 geen onboard videokaart accepteerd,(laptop)

CTRL-ALT-DEL --> taakbeheer
Controleer of er delen van de Sims op dat moment draaien, en stop deze.

Probeer te verwijderen via het Configuratiescherm.
Verwijder daarna de resten:
programfiles\EA games\ Sims3 (of zo iets)
Ten laatste in documenten de map Sims3.

Jan

Ik kan niks vinden bij taakbeheer en via het configuratiescherm verwijderen gaat
ook niet, want dan zegt de laptop dat er een fout is opgetreden.
Alle andere resten heb ik al verwijderd.

Wat voor een foutmelding krijg je precies?

Even voor de duidelijkheid je wou het spel verwijderen via Configuratiescherm - Add/remove programs. Dus je hebt alvorens niet de map verwijderd waar Sims 3 instond en vervolgens pas bij Configuratiescherm ben wezen kijken omdat het spel niet totaal verwijderd was?

Meh.

Ik heb alle mappen die ik kon vinden van de sims 3 verwijderd, behalve in het configuratiescherm want dan geef hij als foutmelding:

Bijlagen

• fout.jpg
    fout.jpg
    18 KB · Weergaven: 70
Vreemd, en je weet zeker dat als je bij Taakbeheer -> Processen kijkt dat er niks meer tussen staat van de Sims 3 of EA?

Anders zou ik het niet weten. :confused:

Meh.

Er staat niets meer in over de Sims 3 of EA ofzoiets. Alles is denk ik wel verwijderd van mappen enzo, maar ik kan nog steeds de sims 3 niet uit het configuratiescherm verwijderen:(

Ja, maar als hij bij programma's en onderdelen een foutmelding geeft kan het best wel eens zijn dat er in dit programma een cruciaal onderdeel van Windows zit.

Daarom werk ik nu met XP: ik had een programma verwijderd met een onderdeel van Windows Vista en toen startte de pc niet meer op.
Achteraf beter dat ik nu met XP werk, maar dat is een ander verhaal.

Ja, maar als hij bij programma's en onderdelen een foutmelding geeft kan het best wel eens zijn dat er in dit programma een cruciaal onderdeel van Windows zit.

Lijkt me zeer sterk dat Sims 3 een cruciaal onderdeel is van Windows.:)

Meh.

zet alle mappen van sims 3 in een map met een bepaalde naam bijvoorbeeld (bjashh38yhsafu093hiahf398qah)
een ingewikelde naam en maak copieër dit naar kladblok
-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-==-=-

@echo off
del "bjashh38yhsafu093hiahf398qah"\

-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=
sla het op als (naam).bat

!! de map komt niet in de prullebak

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan