De site centeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Joop,
Juist-juist, dan gaan we Tagline Communications uitdedraad helpen.
En wel als volgt:


  • Een nieuwe versie kikkers-advertenties.png
    (voor techniek/images uiteraard)
    daar is de slagzin uitgebonjourd.

  • Een nieuwe versie kikkers-stylesheet-vs14nov.css
    (ter omdoping tot kikkers-stylesheet.css en ter uploading naar techniek)
    met aangepaste bg-hoogte-positie voor de glasvezeltrend,
    en ook het in de vorige versie weer ingeslopen halve twitter-hovertje geheeld.

=======
... de sponsor pagina heeft netjes het logo maar de rest niet, zoeken.....
In de stylesheet staat apdiv 11 en daar staat trent netjes vermeld, help.
Nu eerst maar plaatsen van de fotopagina.
Nee hoor, we kunnen drenkelingen toch niet zomaar in het koude water laten dobberen?

Ik had 'm inderdaad in het stylesheet gezet: voor de plaatsing op de spronsorenpagina, en verder in afwachting van definitief bescheid op m'n vraag "Trent Glasvezel, die ook nog geen logo heeft. Wat moet daar mee gebeuren? Ook een logo op elke pagina (bv. onderaan in de linkerkolom)?"
Vraag nu met s.o.s. beantwoord, dus uit de fabriek:


  • Een vervangende kikkers-standaardzaken-vs14nov.htm
    (ter omdoping tot kikkers-standaardzaken.htm, voor de techniek-map)
    want dat is het code-fragment waarin de advertentiekolommen voor alle pagina's zijn opgenomen;

  • nu wel rechtsonder opgenomen ipv het linksonder-voorstel, omdat het Tagline-logo komt te vervallen en er rechts meer vrije hoogte is;
  • beginhoogte rechter-adv.blok is in het nieuwe stylesheet aangepast;
  • komt er uit te zien als hier: organisatie-vs14nov.php (rest niet geactualiseerd).

=======
Ad p.s.-1:
Ja, natuurlijk: pompelepom moet pompelepompelmoes zijn!

Ad p.s.-2:
Met het volste vertrouwen mandateer ik je om namens mij de onderhandelingen te voeren, tegen een commissieloon van een zelf te bepalen percentage van de vangst. Doe je best!

=======
Ad p.s.-3
Ai! :eek: Eén moment van onoplettendheid, en dat is onmiddellijk afgestraft. :d


  • De oorspronkelijke kikkers-menu-sprite.png eindigde onderaan met de twee backgrounds (gewoon en hover) voor de submenu-links, en voor de verticale background-positie was 100% gebruikt: onderkant image = onderkant van het linkoppervlak.
  • In de nieuwe sprite is onderaan de background voor het fotopagina-kopwerk bijgeplaatst. Dan gaat het feest van de 100% voor het gewone kopmenu natuurlijk niet meer op, en komt de fotopagina-kop-background in de links te staan...
  • Maar: is nu in het nieuwe stylesheet gauw gecorrigeerd met bg-posities in (negatieve) pixels: die bestaan dus ook! ;)

Met vriendelijk groet,
CSShunter
 
Hoi csshunter,

Kben weer boven water, druk druk druk, zal binnenkort beginnen met het verder invullen van de fotopagina's, ziet er zeer mooi uit.
De site loopt als een speer en hoeft dus niets meer aan te veranderen.
Duizend maal dank voor de fantastische hulp, ik zal de studie in moeten om te leren om de site wat meer zelfstandiger te
onderhouden maar voorlopig ben ik uit de brand.

Vond het een zeer boeiende en leerzame ervaring, waarvoor dank.

Joop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan