de tekenset

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Is toch wel vreemd.
Slaap lekker
attachment.php

Lees dit eens:
Er staan vreemde tekens in mijn e-mailkrant?
Indien u allerlei vreemde tekens opmerkt in uw e-mailkrant, is er iets mis met de instellingen van uw e-mailclient of browser. Dit is een probleem dat zich vooral in het buitenland voordoet wanneer uw e-mailprogramma geconfigureerd is voor een andere taal dan Nederlands of Engels.
Op deze Belgische site gevonden

Kukelekuuuuuuuuuuuuu

Laatst bewerkt:
Een vreselijk goede morgen iedereen!,

@Elisa: Leuk dat je ff gezocht hebt :thumb: , maar wat moet ik dan doen?:(

Indien u allerlei vreemde tekens opmerkt in uw e-mailkrant, is er iets mis met de instellingen van uw e-mailclient of browser.
Wat moet er dan mis zijn vraag ik me af.
Heb je onder Extra/Internet opties/lettertypen/Latijn staan? Er zit daar ook een mogelijkheid (toegankelijkheid) om de boel opgemaakt te zien zoals jij dat wilt en niet zoals het opgemaakt is. Misschien is dat ook een mogelijkheid.
Het blijft gissen.

Ik vind het heel vreemd dat je het ook hebt als je zelf typt. Dan zou je het goed moeten zien terwijl het bij ons als rare tekens overkomt. (Zoals Belgie)

Ik zie mijn eigen Belgie (met trema) onder mijn naam ook ofwel als Belg- i met trema-i met trema- 1/2 teken of in unicode als een vraagteken.
Is er geen manier om alles qua letters en cijfers te resetten voor de volledige computer. Nogmaals, IE kan me niks schelen, MS Word wel. Er is dus iets verkeerd met het letter en cijfer- besturingsprogramma (sorry, ken geen andere naam) van Windows. Kan je dat niet herinstalleren? (Windows Script 5.6 al gedaan, en dat helpt niet)

Laatst bewerkt:
Heb je bij Software/Windows onderdelen/ bureauacc. geinstalleerd? Daar zitten n.l. ook speciale tekens bij.
Het blijft gewoon uitproberen ben ik bang.
Heb je in MS Word alle instellingen nagelopen?
MS Word opnieuw installeren?
Vanavond ben ik terug. Ik ga tuinieren.

Lekker getuinierd?:D

Bureau-Acc. opnieuw geinstalleerd.
Kzou niet weten of de instellingen in MS Word het volledige besturingssysteem kunnen beinvloeden. (Lees: Ik heb het in elk programma). Ik ga dus MS Word niet herinstalleren, omdat dit het besturingssysteem niet beinvloed qua instellingen.

Is er soms iemand die weet hoe je weet op welke manier de cijfers en letters in Windows op een meer algemene manier beinvloed kunnen worden? (config.scherm werkt niet)
Of welke service daar over moet waken?

Nog even wachten James, dan is er een nieuwe standaard voor toetsenborden, met ABC indeling.
Misschien dat je dan van je problemen af bent. :)

Even of-topic.......is het vandaag 1april? ssssstttt...

Ik kan natuurlijk ook nog terugvallen op het oude vertrouwde "typmachien", dan via mijn scanner mijn getypte blad inscannen.:D

Ja, het was heerlijk buiten. Zonde om binnen te zitten :)
Of welke service daar over moet waken?
Als je Thema's uitschakeld weet je niet wat je meemaakt maar ik denk niet dat het met letters te maken heeft.
Ik heb ze zo op het oog doorgelopen maar ik zou niet weten welke.
Heb je met services zitten stoeien dan?
Of ben je bezig geweest met tweaken?

Ik heb wel iets over het toetsenbord stuurprogramma gevonden.
Ga naar Help en ondersteuning/problemen oplossen/problemen met hardware enz enz.
Er staan 2 dingen over het toetsenbord.

Heb je met services zitten stoeien dan?
Of ben je bezig geweest met tweaken?
Ben echt nergens aan geweest juffrouw.:D

Ik heb wel iets over het toetsenbord stuurprogramma gevonden.
Ga naar Help en ondersteuning/problemen oplossen/problemen met hardware enz enz.
Er staan 2 dingen over het toetsenbord.
Nog nooit in mijn hele leven heeft iets van help en ondersteuning mij meer kunnen vertellen dan ik al wist.
icon5.gif
hardware? Er is toch niks mis met m'n toetsenbord?
Welke 2 dingen bedoel je?

Hahaha.
Moet de juf het weer 2 keer zeggen?
Moet ze het helemaal voorkauwen?

start/help en o/problemen oplossen/klik op problemen met hardware en systeem en ... kijk rechts.

Je zult toch wat moeten doen ;) en als je verveelt ga je oom maar zwart maken :cool:

Nee, het de 2de keer duidelijker zeggen als de eerste.
Om dat stuurprogramma te herinstalleren heb ik toch geen CD-ROM's nodig he, want die heb ik niet. Vast niet, windows herkent het toetsenbord zelf, maar ik vraag het maar voor de zekerheid he.

Dat ga ik zeker doen, met mijn lasso-tool...;)

Vragen ze om de cd van Windows of je toetsenbord?

het was maar een snel probeerseltje , de lassotool doet het vast beter :cool:

Dat vraag ik aan jou. Zou het kunnen dat ze daarom vragen?

Zolang je de structuur maar duidelijk terugvindt.:cool:

Stel dat dit gebeurt dan ga je er toch gewoon uit!

Ja, maar meestal zijn die dingen dan al halfweg en...
Wacht, kga het eerst ff proberen...:)
[EDIT]
Het stuurprogramma werkt correct.
Bijwerken kon niet omdat de recentste versie al was geinstalleerd.
[/EDIT]

Laatst bewerkt:
Wiens stuurprogramma eigenlijk? Windows of je toetsenbord?
Dit is wel een harde noot om te kraken zeg!

Leesvoer

Laatst bewerkt:
Ik heb geen apart programma voor mijn toetsenbord hoor. Dat is zo'n standaard prul die windows direct herkent en klaar. Ik heb bij apparaatbeheer het stuurprogramma voor mijn toetsenbord bijgewerkt, maar die wizard kon niet verder gaan omdat de meest recente versie reeds was geinstalleerd van het sturingsprogramma voor toetsenborden.

Maar ik vrees toch echt dat we het ergens fout gaan zoeken hoor. Dit heeft toch niets met het toetsenbord te maken.
Ik ga nog wat googlen over tekensets denk ik. Kent daar iemand het engelse woord voor? Character set of zoiets? (gokje).

Dit is wel een harde noot om te kraken zeg!
Sorry Elisa, maar ik stel geen makkelijke vragen, want die kan ik zelf oplossen.;)

James

James, heb je nou die link bekeken. Je kunt toch op z'n minst even je toetsenbord weggooien. Dit is een raar foutje en het zal wel vreemd opgelost worden ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan