de tekenset

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, khad niet gezien dat je je bericht had aangepast.

Maar opnieuw gaan deze pagina's over hardware. Weet je, ik ga morgen een ander toetsenbord op mijn pc aansluiten en zien wat dat geeft. Ok?

Slaapwel Elisa... ik ga mijn dromen het even van mij laten overnemen.

Of en dat zou ook best nog wel eens kunnen dat hij op vakantie is geweest en tegen een koopje is aan gelopen, niet wetende dat het een Frans apparaat was!!

Maar tot slot van af het begin tot nu , was misschien een FORMAT C vlugger geweest!!!!:evil:

Seg! Schieten jullie pas na middernacht in gang of hoe zit dat?:D

Het spijt me vreselijk, maar een format c vind ik persoonlijk wat drastisch wanneer een paar tekentjes verkeerd weergegeven worden.:o

♪Admin_Frisian:
LOL! Bij mijn advies is het de bedoeling dat Windows het na opstarten weer vind :p
Maar jouw idee is ook niet slecht!

James: Kom maar met ideetjes wat de softwarematige kant betreft. Ga eerst lekker dromen van:
!+_(^)%$#@éâäà";'>]+[@%$!~`/?.><,,=- ;-)

Laatst bewerkt:
Nu pas zie ik de kracht van helpmij: "Doe ne format C e manneke, altij just.":D :D

Je moet het wel nuchter blijven bekijken. Jij was waarschijnlijk sneller klaar geweest met Format C:\
Had je nu op een flitsend toetsenbord getypt.

Ik wil niet onbeleefd zijn maar, weet hier echt niemand een goed antwoord op? Waar is de rest van de helpmij-bevolking?:(

Met dit weer? Raad eens :cool:
Hiermee komt in ieder geval je vraag weer omhoog ;)

Nou James, de quotes worden ook al mee veranderd in die vreemde tekens.
Doet me denken aan een nieuwsbrief die ik wel eens krijg van PCM magazine.
Daar staan precies dezelfde tekens in, de e-met-streepje-erop wordt een hoofdletter-a-met-copyright-teken.

Geplaatst door huijb We praten al een jaar, alleen is het éénrichtingsverkeer, nooit een reactie o.i.d.

Zou het geen zin hebben dit toetsenbord aan alle kanten op internationaal te zetten?

Querty zegt me niets :D
Vraagje weer naar boven James!

Hallo!

Ik ben een beetje aan het goochelen geweest en kijk:

ë ä ö ï ü

Het werkt terug! (Jullie zien dit toch ook goed he, of staan er nog vraagtekens?)

Ik ben met Partition Magic bezig geweest, vraag me niet wat dat in godsnaam te maken heeft met mijn tekenset, en daarna werkte alles terug. Ik heb gewoon mijn huidige partitie wat kleiner gemaakt?! Raar hoor, die Windows.

James:)

Je neemt ons toch niet in de maling hoop ik ;)
Er staan nog steeds vreemde tekens, misschien van een andere soort maar nog steeds niet diegene die het moeten zijn ben ik bang.

WAT??? Dat meen je niet.:(
Ik zie ze terug wel goed, voor zolang het duren mag.
mecry.gif
Oh mammie....

Laatst bewerkt:
Even een screenshotje...
Weet je hoe het er uit ziet (bij mij in ieder geval).

attachment.php

Bijlagen

• afbeelding1.jpg
    afbeelding1.jpg
    6,3 KB · Weergaven: 75
En nu? Heb windows geherinstalleerd.

ë ü ï ö ä

James:)

Ik denk dat het nu goed is James :thumb: :thumb:
Wat een werk, en dat voor een paar puntjes! :confused:
Het ziet er in ieder geval weer goed uit! :)

attachment.php

Bijlagen

• afbeelding1.jpg
    afbeelding1.jpg
    5,1 KB · Weergaven: 62
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan