de telefoongids

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
183
Hallo, Gisteren wilde ik via snellinks.nl een telefoonnummer opzoeken in detelefoongids.nl en ik zie alleen maar rode kruisen en geen afbeeldingen. Ik probeerde het daarna rechtsstreeks, dus niet via snellinks, en ook daar zag ik alleen maar kruisen en geen afbeeldingen. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Lieve groetjes, Tien
 
Welke browser gebruik je?
Heb je het alleen bij de pagina detelefoongids.nl ?
 
detelefoongids

Mijn browsers zijn Iexplorer en Mozilla Firefox en bij beide kan ik geen afbeeldingen zien. Ik heb de nationale telefoongids geprobeerd en daar zie ik wel gewoon alles.
 
Er is nog steeds geen antwoord aangedragen? Heeft iemand een oplossing? De fout moet in mijn pc zitten, want ik heb snellinks ook als startpagina ingesteld bij mijn vriendin en die kan de telefoongids gewoon normaal openen.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat bedoel ik. Als ik in Firefox type www.detelefoongids.nl krijg ik geen afbeeldingen te zien. Als ik bij snellinks de telefoongids aanklik ook niet. Bij mijn vriendin heb ik ook snellinks als startpagine ingesteld en als je daar op de telefoongids klikt krijgt ze wel afbeeldingen te zien. Rara hoe kan dat?
 
Heb adobe flashplayer gedownload en als ik dan in ieplore detelefoongids open krijg ik dit beeld

Home
Downloads
Adverteren
Klantenservice
Log In




Wat kies een rubriek

Waar kies een regio

zoek in regio
Afstand -- <1 km <5 km <10 km <15 km <25 km <50 km <75 km afstand verwijderen

met rode kruisen door de afbeeldingen

Met firefox krijg ik dit:

Dit programma kan de webpagina niet weergeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Mogelijke acties:
Controleer de internetverbinding. Probeer een andere website te bezoeken om er zeker van te zijn dat de computer met internet is verbonden.

Geef het adres opnieuw op.

Ga terug naar de vorige pagina

Meer informatie

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:

De internetverbinding is verbroken.
De website is tijdelijk niet beschikbaar.
De DNS-server is niet bereikbaar.
De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.

Raar hè.
 
En je gebruikt daarvoor de link van 'www.snellinks.nl' ??
Zoals ik al schreef de eigenaar daarvan heeft een fout gemaakt, die heeft als adres 'detelefoongids.com' opgegeven, terwijl dit 'detelefoongids.nl moet zijn.
Dus niet de link gebruiken van 'snellinks' maar het adres zelf intypen.
 
Daarnaast, verwijder voor een actie ook even je lokale cache,
 
Haaaa Maestro, Ik kan nu weer via een omweg de telefoongids krijgen. Dat is fijn. Ke bent een echte maestro. Mijn vriendin kan ook niet meer via snellinks openen en dat kon ze donderdag nog wel. Dus de fout zat niet alleen bij mij.
Heb ook nog even de cache geleegd.

Maar nu ben ik nof wel een vraagje. Kan dat bij snellinks niet veranderd worden? van com naar nl? Is natuurlijk wel gemakkelijker.

Hele fijne dagen en nogmaals bedankt.

Tineke
 
Ga ik doen. Ik laat wel horen als er iets gebeurt.
Moet ik dit onderwerp nog afmelden of even wachten tot ik bericht heb van snellinks?
 
Haaaaaaaaaaa Maestro, ik kreeg vanmorgen al een berichtje dat foutje is opgelost, maar voor mij is het nu nog niet opgelost. Ik krijg nu weer die rode kruisen. Heb dat meegedeeld aan snellinks en wacht nu even af wat ze daarover zeggen. Maar ik heb een vermoeden dat er bij mij iets verkeerds is. Alhoewel ik heb die pagina altijd foutloos kunnen laden. We wachten nog maar even af.
Lieve groetjes en alvast hele fijne feestdagen.
 
Ondanks Kerstmis laat ik je toch even weten dat de pagina van De telefoongids het bij Firefox weer doet. Er is ooit van me gezegd dat ik zo vasthoudend ben als een terrier. En dat klopt, als iets gewerkt heeft moet dat het weer doen als er niets veranderd is. Dus.................... ben al weer een uur bezig geweest vandaag.
Toen ik bij de pagina met de kruisen was klikte op eigenschappen en daar stond bij
Protocol : HTTP
Type : Niet beschikbaar
Verbinding : Niet versleuteld
Grootte : Niet beschikbaar.

Ja dan kun je ook geen goede pagina zien. Dat snapte ik nog wel.

Ik heb toen van die foute pagina de brongegevens verwijderd en via: snellinks, detelefoongids.nl, detelefoongids.com en weer detelefoongids.nl van de goede pagina de brongegevens gekopieerd en opgeslagen en hopla, ik had de goede paginagegevens.
Ik kon het niet geloven, heb het wel 5 keer geprobeerd, maar de pagina blijft het goed doen.
Bij internet explorer werkt net niet (blijft de pagina met de kruisen; heb ook ge brongegevens van de goede pagina naar gekopieerd), is niet erg, die gebruik ik toch bijna nooit.

Had nog wel een mailtje gestuurd naar detelefoongids, maar heb daar nog niets van gehoord. Zullen wel vakantie hebben. Maakt nu ook niet meer uit. Ik heb het zelf in orde gekregen, ben ik best wel trots op. :D Maar de volgende keer kom ik toch weer naar jullie als ik een probleem heb. :p
Heel hartelijk dank voor alles
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan