De website ... kan niet worden geopend

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sims
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sims

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
Sinds gister krijg ik de volgende foutmelding wanneer ik op deze site ga:
http://www.livesports.cz/

66huer.jpg

Waar ligt dit aan? Krijgen jullie ook dezelfde foutmelding?

bij mij opent hij de website gewoon,
heb je norton met Ouderlijk toezicht aan staan, (of een andere virus scanner met deze optie????)
en probeer het eens met je Utorrent UIT..

bij mij opent hij de website gewoon,
heb je norton met Ouderlijk toezicht aan staan, (of een andere virus scanner met deze optie????)
en probeer het eens met je Utorrent UIT..

Utorrent ligt het niet aan, en ik heb nod32 als virusscanner, deze scanner heb ik al een tijdje dus daar kan het helaas ook niet aanliggen.

Welke internet browser gebruik jij?

Utorrent ligt het niet aan, en ik heb nod32 als virusscanner, deze scanner heb ik al een tijdje dus daar kan het helaas ook niet aanliggen.

Welke internet browser gebruik jij?

ik gebruik IE
maar als utorrent tot bijna 100% van je internet verbinding eist, dan ligt het daar wel aan
want als je totaal vermogen van internet capaciteit naar utorrent gaat, is er niks over om en website te openen..
heb ik af en toe ook..

Heb utorrent ook net pas aan, dus ook als hij uitstaat werkt de website niet. Ik heb twee dagen geleden een update van windows gehad, ik ben zo slim geweest om een screenshot te maken van welke updates hij ging installeren, ik ga nu even de updates verwijderen. Ik laat van me horen

Als er nog meer sugessties zijn, graag:)

zou ik niet doen, instaleer IE 7.0 even opnieuw, en leeg je Temp map.

Heb utorrent ook net pas aan, dus ook als hij uitstaat werkt de website niet. Ik heb twee dagen geleden een update van windows gehad, ik ben zo slim geweest om een screenshot te maken van welke updates hij ging installeren, ik ga nu even de updates verwijderen. Ik laat van me horen

Als er nog meer sugessties zijn, graag:)

De updates had er voor gezorgd, net de updates verwijderd en hij doet het weer

EDIT:: Te vroeg gejuicd, ik kon er wel 1 keer normaal op maar de 2e keer kreeg ik het weer

Laatst bewerkt:
De updates had er voor gezorgd, net de updates verwijderd en hij doet het weer

EDIT:: Te vroeg gejuicd, ik kon er wel 1 keer normaal op maar de 2e keer kreeg ik het weer

voer een systeem herstel uit, zodat de updates weer terug zijn (dus een systeem herstel naar gisteren ofzo). en toch IE maar opnieuw instaleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan