Death Space, hoe gravity uit te voeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
1.089
ik ben net door de eerste paar levels, en nu staat een soort ronde machine in mn weg, een windowtje met text verklaard dat ik dit voorwerp door middel van zwaartekracht verminderen/veranderen moet verplaatsen zodat ik er langs kan. neem aan dat dit net zoiets is als die andere mogelijkheid om de tijd langzamer te laten gaan, alleen kan ik die wel uitvoeren maar niet dit.

dus; met welke toetsen exact kan ik voorwerpen optillen door middel van de zwaartekracht te verminderen, of heeft iemand een goeie walkthrough ergens gevonden. heb me gek gezocht maar de enige die ik vond was voor ps3/360 consoles en niet voor pc, en ik speel dus death space op pc...

wie kan me helpen please....?????

leon
 
is er nu echt helemaal niemand die Death Space speelt????

dan lijkt me sterk!!!

graag hoor ik je antwoord, want ik kan de game nog steeds niet verder spelen!!!!

leon
 
Kan je in het spel niet gewoon naar je controls kijken? Via opties en dan daar kijken welke toets/toetsen het zijn?
 
nee, niet echt, heb daar uitvoerig naar gezocht.
kan enkel iets vinden wat ik denk dat t is, en dat is G powers, en dat je daar een powerunit ofzo voor moet aanschaffen. wat ik dus gedaan heb, maar dat is alles. dat helpt niet, of er wordt niet gezegt wat je ermee moet doen.

gekke is dat bijvoorbeeld een andere optie, de tijd langzamer laten gaan wel gewoon werkt en goed wordt uitgelegt. bij deze gravity wordt enkel gezegt dat je t moet gebruiken, das alles, heel onduidelijk!
snap dan ook niet dat niemand anders hiermee zit, want ik ben een ervaren gamer en heb dit soort problemen normaal nooit!

leon
 
Is het trowuens Death space of Dead space? Want op Death space krijg ik geen hits.
 
Heb het al gevonden, maar er zijn erg veel problemen met de controls voor de pc. Nergens een duielijker beschrijving echter.

Beste optie is om er een controller aan te hangen en daar mee te spelen.
 
oeps, daar was ik al bang voor.
zo jammer he, dat sommige game companies console games 'gewoon' omzetten naar pc zonder een paar maanden te tijd te nemen om de controls ook echt pc gevoelig te maken. om de zoveel tijd komen we er weer zo eentje tegen.
jammer dat we dead Space er aan toe schijnen te kunnen voegen.

in ieder geval bedankt voor het uitzoeken Lita112, kon zelf ook geen pc info vinden erover zoals ik al eerder zei. en t is toch een echt goeie horror 3th p shooter,
jammer jammer, en nog s jammer!!

leon
 
Probeer het gewoon eens met een controller, wie weet word het dan een stuk makkelijker.
 
ja, moet er eens eentje aanschaffen.
heb geen console thuis, enkel pc. denk er ook over om een race stuurtje aan te schaffen daar ik naast een fpshooter fan ook een race game fan ben.
dat wordt dus een controler en stuurtje aanschaffen vrees ik,

leon
 
Antwoord = =

Het is dead space :)
En,je kan proberen te google'n of het aan een vriend of iemand die dit spel ook speelt te vragen.
 
jammer dat je mn vraag niet helemaal hebt gelezen Askewen, anders had je gezien dat ik dus al overal heb gezocht maar dat er enkel info is te vinden over de xbox360 en ps3 versie.
en zou ik iemand kennen die het spel ook speelde, dan was dat natuurlijk de eerste plek geweest waar ik zou vragen.

maar, ok, toch bedankt voor deze suggesties,

leon
 
Gah,waar heb je het dan gezien?
Blijf zoeken,veel geluk ermee :p
 
gewoon googelen en je vind die info,

leon
 
eindelijk heb ik dan uitgevonden hoe die gravity (zwaartekracht) truuk uit te voeren, het is inderdaad de "F" knop, maar tegelijkertijd moet je ook je r.muisknop ingedrukt houden, en, dit werkt alleen wanneer je eerst zo'n powerunit aanschaft, die kan je kopen in een machine naast de eerste zwaartekracht opdracht, (wanneer je ervoor staat aan de linkerkant.)

dus, vraag eindelijk opgelost,

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan