• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Decimaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Je hoeft nu niet meer naar de site te gaan.
Als je in de tabel gaat staan en je klikt op verversen dan wordt op de achtergrond de desbetreffende site met de tabellen geüpload en de tabel wordt dan ook automatisch bijgewerkt. Als er natuurlijk nieuwe gegevens beschikbaar zijn.

Selecteer de kolommen E en I, rechtermuisknop, celeigenschappen, getal, scheidingsteken voor duizendtallen niet aanvinken, OK.

PHP:
=ALS(E2>1000;E2/1000;E2)
Misschien helpt deze simpele formule je.

Selecteer de kolommen E en I, rechtermuisknop, celeigenschappen, getal, scheidingsteken voor duizendtallen niet aanvinken, OK.
Dan krijg ik 1230,00.

PHP:
=ALS(E2>1000;E2/1000;E2)
Misschien helpt deze simpele formule je.
Deze had ik al geprobeerd. De cellen die dan niet aan die waarde voldoen, komt geen getal te staan, maar onwaar.

Een voorbeeld hiervan zie ik graag want ik krijg deze melding niet.

Stuur straks het bestand excel.

Je hoeft nu niet meer naar de site te gaan.
Als je in de tabel gaat staan en je klikt op verversen dan wordt op de achtergrond de desbetreffende site met de tabellen geüpload en de tabel wordt dan ook automatisch bijgewerkt. Als er natuurlijk nieuwe gegevens beschikbaar zijn.
Dat is helemaal handig. Scheelt mij veel werk. Het bestand moet elk half jaar geupdate worden.

Bijlagen

Nu met de clubs.

Maar let op:
Er heeft bij mij, waarschijnlijk een office update plaats gevonden waardoor excel én power query in zijn geheel "gek" zijn gaan doen. Alles ligt door elkaar v.w.b. Engelse en Nederlandse weergave. Ook de functies, formules e.d. zijn van slag. Hier dien ik nog onderzoek naar te doen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
@pd1lg
Heb je die van mij ook bekeken.
@peter59 ik kan die van jou niet updaten of verversen dus ik denk TS ook niet, waar kan dat aan liggen?

@jverkerk
Deze wordt wel geüpdatet maar de bron e.d. is nergens te vinden. Deze haalt alle tabellen apart uit de desbetreffende site en dat was eerst niet.
Dus zoals ik al zei, ergens afgelopen nacht is er een update geweest v.w.b. office want er gebeuren nu dingen welke ik (nog) niet kan verklaren.

Het werkt goed bij mij. Ik probeer zelf in power query wegwijs te worden. Lukt me nog niet. Heb al wel ontdek, hoe ik spelers en clubs kan splitsen.

Mooi!!!
Wat lukt je nog niet? Of waar ben je nog exact naar op zoek?

@pd1lg
Heb je die van mij ook bekeken.
@peter59 ik kan die van jou niet updaten of verversen dus ik denk TS ook niet, waar kan dat aan liggen?
Die heb ik ook gezien. Ik probeer nu uit te zoeken hoe je dit gemaakt hebt. Het downloaden van de url is gelukt. Maar heb dan allemaal kleine bestandjes aan de linkerkant.

Mooi!!!
Wat lukt je nog niet? Of waar ben je nog exact naar op zoek?
Het downloaden van de url is me gelukt. Ik krijg alleen kleine bestandjes aan de linkerkant. Moet ik die bestanden allemaal samenvoegen ? Er zijn twee urls nodig om alle spelers van het eerste, tweede en derde te downloaden. Ik had gezien dat dat mogelijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan