• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Decimaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn bestand kun je automatisch updaten.

Ik heb de file van Jverkerk een klein beetje aangepast.
Deze is nu iets beter leesbaar en de file van Jverkerk is betrouwbaar. De bijlage van mij zou ik niet gebruiken aangezien ik hier zelf geen vertrouwen in heb.
Nog een vraagje.
Met de kolom "actueel vs aanvang" dien je hier ook mee te rekenen?
Misschien ook met de andere kolommen? Ja? Dat zou ook eventueel in power query kunnen gebeuren.

Bijlagen

Ik heb de file van Jverkerk een klein beetje aangepast.
Deze is nu iets beter leesbaar en de file van Jverkerk is betrouwbaar. De bijlage van mij zou ik niet gebruiken aangezien ik hier zelf geen vertrouwen in heb.
Nog een vraagje.
Met de kolom "actueel vs aanvang" dien je hier ook mee te rekenen?
Misschien ook met de andere kolommen? Ja? Dat zou ook eventueel in power query kunnen gebeuren.
Met Actueel vs aanvang doen we niets mee. het gaat voornamelijkom kolom E (aanvang, Kolom I en J (1e en 2e helft). We spelen wedstrijden van 25 beurten, ik vermenigvuldig dan E, I en J met 25. Dat geeft het aantal wat me moet maken.

Ik heb helaas geen verstand van biljarten maar bedoel je dat eerst kolom E x 25, dan kolom I x 25, dan kolom J x 25. Deze dan bij elkaar optellen?

Oké, welke kolom(men) dienen afgerond te worden (naar boven of beneden) en op hoeveel decimalen?

Oké, welke kolom(men) dienen afgerond te worden (naar boven of beneden) en op hoeveel decimalen?
=AFRONDEN(SOM(E3*25);0) Deze formule heb ik gebruikt voor het afronden.

Dan zou het zoiets dienen te zijn.
In biljartpoint.nl zijn er twee klasse, ik heb nu een lijst van klasse A, kan ik er ook een klasse B naast maken met power query?

ik heb nu een lijst van klasse A, kan ik er ook een klasse B naast maken met power query?
Waar kan ik die vinden in Biljartpoint?
M.a.w. welke link (URL) is dat?

Daar zie je klasse A en klase B. Ik heb al geprobeerd om bijde urls in te laden, maar dit werkt op één of ander manier niet.

Als je op klasse b klikt zie je recht de link naar actuele moyennes alle spellers op verenigingsnaam.

Zoiets?
Klasse A op een tabblad.
Klasse B op een tabblad.
Klasse A en B samengevoegd in een tabel.
Het valt op dat in tabblad "Klasse A en B" er div. personen dubbel voorkomen alleen de club verschilt

Bijlagen

Zoiets?
Klasse A op een tabblad.
Klasse B op een tabblad.
Het valt op dat in tabblad "Klasse A en B" er div. personen dubbel voorkomen alleen de club verschilt
Dat klopt, sommige spelers spelen in twee teams mee.

Oké, dus de bijlage voldoet?

Zoiets?
Klasse A op een tabblad.
Klasse B op een tabblad.
Kun je mij ook uitleggen hoe je dat nou precies gedaan hebt?

Ik heb de eerste query hernoemd naar Klasse A. Deze gedupliceerd en daar de naam Klasse B aan gegeven.
Hierna de URL in Klasse B (in de Bron) gewijzigd in "https://biljartpoint.nl/index.php?district=153&page=splijst2&compid=2&poule=1"
Daarna de 2 query's samengevoegd tot 1 tabel.
Ik hoop dat het e.e.a. een beetje duidelijk is.
Hallo Peter, heb nog een vraag?
Als ik via de url de gegevens binnen haal heb ik allemaal tabels, hoe kan ik die naar 1 tabel transporteren?

Tabels.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan