Hallo,
Ik ben een databaseje aant maken voor mijn DVD collectie.
Nu had ik een werkende "verwijderfunctie" maar op de een of andere manier werkt hij nu niet meer.
Ik kan niet ontdekken wat er fout is dus ik hoop van harte dat iemand mij hier op kan wijzen:
Wanneer ik in mijn dropdown menu een titel selecteer, en dan op de knop Verwijder klik, dan zou hij uit het systeem moeten verdwijnen. Helaas wanneer ik op deze knop druk komt de automatische boodschap in beeld dat het gelukt is, maar wanneer ik vervolgends mijn tabel erbij pak zie ik dat hij er nog gewoon instaat!
Alvast onwijs bedankt!
Ik ben een databaseje aant maken voor mijn DVD collectie.
Nu had ik een werkende "verwijderfunctie" maar op de een of andere manier werkt hij nu niet meer.
Ik kan niet ontdekken wat er fout is dus ik hoop van harte dat iemand mij hier op kan wijzen:
Wanneer ik in mijn dropdown menu een titel selecteer, en dan op de knop Verwijder klik, dan zou hij uit het systeem moeten verdwijnen. Helaas wanneer ik op deze knop druk komt de automatische boodschap in beeld dat het gelukt is, maar wanneer ik vervolgends mijn tabel erbij pak zie ik dat hij er nog gewoon instaat!
PHP:
<html>
<body>
<?php
include "connect.php";
{
?>
<form action="delete.php" method="post">
Selecteer film:
<select name="titel">
<?php
$query = "SELECT * FROM `dvd`";
$sql = mysql_query($query);
while($record = mysql_fetch_object($sql))
{
echo "<option value =$record->titel>".$record->titel."</option>";
}
?>
</select>
<input type="submit" name="submit" value="verwijder" />
</form>
<?php
}
?>
<br>
<a href=index.php>Terug</a>