bascas
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mei 2006
- Berichten
- 446
Beste,
In bijgevoegd bestand zit een voorbeeld planning die ik graag wil automatiseren. Op het blad invoer komen de namen en tijden van medewerkers te staan, vervolgens wil ik dat dit op een of andere manier op de andere tabbladen wordt aangegeven dmv arceren of letters. Maar welke functie kan ik hier het beste voor gebruike? Ik heb de functie "als"gebrobeerd, maar ik kom er niet uit.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.
In bijgevoegd bestand zit een voorbeeld planning die ik graag wil automatiseren. Op het blad invoer komen de namen en tijden van medewerkers te staan, vervolgens wil ik dat dit op een of andere manier op de andere tabbladen wordt aangegeven dmv arceren of letters. Maar welke functie kan ik hier het beste voor gebruike? Ik heb de functie "als"gebrobeerd, maar ik kom er niet uit.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.
