Denkspellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hackie900

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2009
Ik heb een programma gemaakt met de naam "Denkspellen".
er zit een woordzoeker, sudoku en een kruiswoordpuzzel in.
er zijn 6 woordzoekers, 10 sudokus en 3 kruiswoordpuzzels.
ik heb ook online games erin zitten.
Ik heb 1 probleem, bij de computer van mijn vader (Windows Vista) loopt het programma bij het starten van een game vast.
bij mij op XP doet hij het wel.
als iemand met Vista hetzelfde probleem heeft zou hij/zij het dan willen melden?

groote is 424kb
link: Klik hier!!!

succes :)

[EDIT] Ik heb weer een nieuwe update.
* Printen van spel
* die andere ben ik vergeten... :o

link blijft hetzelfde [/EDIT]

Laatst bewerkt:
das raar...
probeer in het witte (ergens in de hoeken) op de rechtermuisknop te klikken en dan eigenschappen. dan staat er onderin ergens de link. kun je die hier posten?

kan kloppen maar doe is bij de woordzoeker en dan helemaal in de hoek van het witte vlak rechtermuisknop. dat moet wel werken

Ik krijg dit te zien en nergens zie ik dus een wit vlak in de hoek waar ik op kan klikken
attachment.php

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    29,8 KB · Weergaven: 102
met het witte vlak bedoel ik eigenlijk boven de buttons in de plek waar staat dat het programma de pagina niet kan weergeven

werkt wel weer perfect hier, vista home OEM versie, en xp proffesional, en home en retestrak(speciaale iets uitgebreidere versie)

ok dat is wel fijn om te horen.
jammer dat het programma het bij sommige computers het niet doet :(
bij die mensen kan het natuurlijk ook zijn dat Java niet is geinstalleerd of niet goed werkt.

Alles werkt goed (ook vista hier), maar (die is er natuurlijk) als ik de woordzoeker uitgespeeld heb. Komt er op 'Congratiolations! You have completed the p'

Het rode venstertje waar dat instaat is niet gecentreerd en is volgens mij naar rechts verschoven zonder dat ik iets gedaan heb waardoor de hele tekst niet meer getoond wordt.

hmmm. ik zal het is nakijken

edit:
dat hoort zo, ik kan het ook niet aanpassen.
maarja de rest doet het wel hoop ik.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan