DEP uitschakelen xp voor itunes.

Status
Niet open voor verdere reacties.

piratesfbi

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2012
Berichten
94
hallo,iedereen.
ik wil graag DEP uitschakelen voor itunes op win xp,op het internet lukt het niet want staat er alleen bij voor vista,of er staat er veel ingewikkelde dingen tussen.:(
ik zou heel blij zijn al ik weer op itunes kan.:D
PS:ik kon geen andere categorie vinden die het er meest bij past.
 
Start -> Uitvoeren -> sysdm.cpl -> tabblad Geavanceerd -> knop Instellingen in 'paragraaf' Prestaties -> tabblad Preventie van gegevensuitvoering (DEP) -> bolletje omzetten zodat het Toevoegen knopje beschikbaar komt. Via Toevoegen bladeren naar iTunes.exe en daarop dubbelklikken.
Daarna zo vaak Ok klikken totdat je weer terug bent in Windows.

PS: De standaard instelling is dat DEP niet voor zelf-geïnstalleerde programma's is ingeschakeld. Ik vraag me dus af / ben niet zeker of het uitschakelen van DEP je gaat helpen met iTunes-problemen...

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik vermoedde al zoiets (zie PS in mijn laatste posting).

Dan maar iTunes deïnstalleren en dan de nieuwste versie van iTunes installeren, lijkt me.

Tijs.
 
heb ik al gedaan dan maar naar microsoft gaan schelden op hun support,nee ik stuur hun wel een bericht met die klungel software van ze...
 
????? Mag ik je erop wijzen dat ik iTunes overal draai zónder ervoor een uitsluiting in DEP te hoeven maken?
Ik vond nog ergens een suggestie: Deïnstalleer iTunes maar ook Quicktime en installeer dan iTunes met Quicktime opnieuw.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan