DeRoo Framework

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Zou je hem als .net 2.0 kunnen compilen? nu moet ik mn project naar 3.5 zetten :confused:
Een demo project dat de functionalliteit van je controls demonstreert zou ook handig zijn. Heb ff die dll aan een nieuw project toegevoegd, maar vind niet direct hoe ik die text editor moet gebruiken.

Verder nice work :thumb:

Volgende versie (Version 1.0[BETA 4]) zal ik op .NET 2.0 zetten!
Ik maak wel een demo programma!

Het laatste wat ik getest heb is 1.2. komt 1.0 beta 3 soms na 1.2? :confused:

Version 1.2 staat voor Version 1 [BETA 2] De nummering is wat aangepast!
Veder klopt het versienummer in de aboutbox (DeRoo.Framework.framework_functions.about()) ook niet!

Het officiële framework (versie 1.0) zal officieel uitkomen op 22 mei 2009, op mijn 13e verjaardag, In februari verschijnt nog de derde beta fase!

Ah, nog een dertienjarig programmeur.

Het klinkt goed, zeker als je nog een ftp/http class maakt!

- een control waarmee je meer kan dan sendkeys, ie. naar bepaalde windows toetsen sturen
- de muis besturen met code :)
- dat was een grap, ha. ha. ha.
math parser: een functie dit dit als parameter mee krijgt: "2+(4^3-9)+9/3" en als antwoord 60 geeft (*dat klopt geloof ik)

:thumb:

60 is fout!
Het is 39!

Als je het een per een invoert word de volgorde van de bewerkingen niet gerespecteerd he.

Op je examen wiskunde redelijk veel denk ik :p

Op je examen wiskunde redelijk veel denk ik :p

O, ik heb nog genoeg tijd ik zit pas in de eerste klas van het atheneum + (atheneum + Drama,Spaans en Filosofie, doeltaal = voertaal en meer van die extra dingen!)

Een echte rich text editor zoals fck editor (maar dan voor .net natuurlijk) zou echt heel handig zijn

Ik heb je project verder niet bekeken maar wat je er inderdaad in zou kunnen doen is een syntax highlighter. Dit zou super handig zijn:thumb:

Nice project, ga zo door:thumb:

Kan je dat niet al perfect doen met System.Net.WebClient? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan