DeRoo Shop

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomasderoo

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2008
DeRoo_Shop.ico

DeRoo Shop 1.25
DeRoo shop is een programma voor mensen die een eigen winkel hebben of willen beginnen het bevat:
  • Een Klantendatabase
  • Een productendatabase
  • Twee afreken functie's, namelijk: uit de database en handmatig
  • Een bonnetjesfunctie
Standaard is de productendatabase gevuld met voorbeeldproducten!

Changelog:
Versie 1.25:
  • Bug verbinding met database opgelost!

Download
Versie 1.25
Versie 1.0

Laatst bewerkt:
DeRoo_Shop.ico

DeRoo Shop 1.0
DeRoo shop is een programma voor mensen die een eigen winkel hebben of willen beginnen het bevat:
  • Een Klantendatabase
  • Een productendatabase
  • Twee afreken functie's, namelijk: uit de database en handmatig
  • Een bonnetjesfunctie
Standaard is de productendatabase gevuld met voorbeeldproducten!

Changelog:
N/A

Download
Versie 1.0

Dit Kan Wel Eens Van Pas Komen xD

Ik zou heel graag eens naar je app kijken, maar als ik op download klik krijch ik:

Error: download ticket expired.

Ik heb het programmatje ook even geprobeerd alleen krijg ik bij het opstarten SQL error 26:

System.Data.SqlClient.SqlException: Er is een fout opgetreden bij het opzetten van een verbinding met de server. Bij het maken van een verbinding met SQL Server 2005, wordt deze storing mogelijk veroorzaakt door het feit dat bij de standaardinstellingen van SQL Server geen externe verbindingen zijn toegestaan. (provider: SQL-netwerkinterfaces, error: 26 - Fout bij zoeken van opgegeven server/exemplaar)

Ik heb het programmatje ook even geprobeerd alleen krijg ik bij het opstarten SQL error 26:

System.Data.SqlClient.SqlException: Er is een fout opgetreden bij het opzetten van een verbinding met de server. Bij het maken van een verbinding met SQL Server 2005, wordt deze storing mogelijk veroorzaakt door het feit dat bij de standaardinstellingen van SQL Server geen externe verbindingen zijn toegestaan. (provider: SQL-netwerkinterfaces, error: 26 - Fout bij zoeken van opgegeven server/exemplaar)

Waarschijnlijk een door mij gemaakte fout!
Maar controleer even:

1. Heb je .NET Framework geinstaleerd?
  2. Heb je SQL Server (Express)

Als dat allemaal waar is dan komt het doordat ik hem lokaal heb laten verbinden omdat de database (gehost op DEROO/SQLEXPRESS) niet Extern bijrijkbaar is.

weet iemand hiervoor een oplossing?

Ik heb omdat jou programma het nodig heeft .NET framework 3.5 geinstalleerd. Standaard had ik VS.NET 2005 al op mijn PC staan, met SQL Server.

Helaas. Blijf de foutmelding krijgen.

Vreemd, heel vreemd ik heb hem nu toch niet meer in gesteld op DEROO\SQLEXPRESS
maar op .\SQLEXPRESS, weet iemand mischien waarop ik Server moet zetten zodat de database op elke computer Verbindbaar is

Vreemd, heel vreemd ik heb hem nu toch niet meer in gesteld op DEROO\SQLEXPRESS
maar op .\SQLEXPRESS, weet iemand mischien waarop ik Server moet zetten zodat de database op elke computer Verbindbaar is

Ik zoek dit tot in de puntjes uit.
Ik wil in iedergeval graag een slotje op dit topic (voortijdig dan...)

Lock.gif

zou je ook ff je download kunnen verwijderen of erbei zetten duidelijk dat die niet werkt? nu probeerde ik voor nix uit :p

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan