Over iets meer dan een maand mag ik een nieuwe pc uitzoeken (weliswaar moet ik een deel zelf betalen).
Maar... ik zit te twijfelen of ik een desktop pc of laptop moet halen, want ik wil graag ook beneden of buiten kunnen computeren, maar een laptop heeft wel wat nadelen.
Een laptop gaat sneller kapot, je kunt geen hardware upgraden en je krijgt in vergelijking met een desktop pc minder voor je geld.
Nouja.. ik zal eerst wel even mijn eisen vertellen.
Budget: Maximaal €900
Doel: Ik wil graag jaren lang de nieuwste versies van Football Manager, FIFA en PES kunnen spelen. Ook wil ik GTA 4 en wat nieuwe racespellen kunnen spelen, maar van die echte zware games hoef ik niet. De pc moet ook regelmatig een nacht aan staan om te downloaden. Ik wil graag veel dingen tegelijk doen (bv. Football Manager + Internet met veel tabbladen + MSN + muziek luisteren + downloaden + Word). De pc moet ook héél wat jaren mee kunnen gaan (en dan nog steeds snel zijn).
Hoe belangrijk is stilte?: Belangrijk, want hij staat in mn slaapkamer.
Assemblage: Door de winkel.
Besturingssysteem: Windows 7 is toch het beste om te nemen?
Hardeschijf: 1TB
Randapparatuur: Als het een desktop pc wordt moet er nog een beeldscherm bij.
Wat raden jullie mij aan?
Maar... ik zit te twijfelen of ik een desktop pc of laptop moet halen, want ik wil graag ook beneden of buiten kunnen computeren, maar een laptop heeft wel wat nadelen.
Een laptop gaat sneller kapot, je kunt geen hardware upgraden en je krijgt in vergelijking met een desktop pc minder voor je geld.
Nouja.. ik zal eerst wel even mijn eisen vertellen.
Budget: Maximaal €900
Doel: Ik wil graag jaren lang de nieuwste versies van Football Manager, FIFA en PES kunnen spelen. Ook wil ik GTA 4 en wat nieuwe racespellen kunnen spelen, maar van die echte zware games hoef ik niet. De pc moet ook regelmatig een nacht aan staan om te downloaden. Ik wil graag veel dingen tegelijk doen (bv. Football Manager + Internet met veel tabbladen + MSN + muziek luisteren + downloaden + Word). De pc moet ook héél wat jaren mee kunnen gaan (en dan nog steeds snel zijn).
Hoe belangrijk is stilte?: Belangrijk, want hij staat in mn slaapkamer.
Assemblage: Door de winkel.
Besturingssysteem: Windows 7 is toch het beste om te nemen?
Hardeschijf: 1TB
Randapparatuur: Als het een desktop pc wordt moet er nog een beeldscherm bij.
Wat raden jullie mij aan?
Laatst bewerkt: