Desktop Pc - Te heet / maar ook koel? O_O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Draait hij nu wel maar al met al blijft dit vreemd temp die niet kloppen, voltages die te laag zijn processors terug geklokt . En kijk even inderdaad naar stof maar denk het niet want dan zou hij harder draaien dan 30 % maar wie weet.

Mijn pc ga ik nu uit doen en even op stof checken

Hoi,

Draait hij nu wel maar al met al blijft dit vreemd temp die niet kloppen, voltages die te laag zijn processors terug geklokt . En kijk even inderdaad naar stof maar denk het niet want dan zou hij harder draaien dan 30 % maar wie weet.

Nou ik heb alles op stof gecheckt de ventilator op mijn videokaart eraf gehaald, en helemaal gescheckt helemaal schoon, onder het ventilator lag een laagje dun stof oo k eraf gehaald, maar niet veel effect

Laatst bewerkt door een moderator:
Via Pc wizzard staat mijn ventilator van mijn videokaart op 50% maar is nog steeds super heet

Het koelblokje op de kaart zelf.
Maar het kan geen kwaad om gelijk alles te checken.

Alles goed schoonblazen / zuigen en dan nog een keer kijken

Gecheckt klein laagje stof goed eraf geblazen, enz. nogsteeds te hoog...

Dan is je kaartje toch ver aan z'n einde.
andere koeler / andere kaart / of het nog proberen met andere koelpasta

Ik denk dat ik een nieuwe kaart ga kopen, maar zit op een nieuwe kaart al koelpasta of meot ik zelf even artic silver 5 gaan kopen?

Aan het ventilatortje licht het tog niet aan, kaart is gewoon te oud geworden denk ik

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hoeft geen koelpasta voor een nieuwe videokaart te hebben, dit zit er al tussen.

Je hoeft geen koelpasta voor een nieuwe videokaart te hebben, dit zit er al tussen.

Hallo,

ik zat even te googelen, en ik zag dat zalman supergoeie koelers heeft, wat als ik die op mijn video kaart plaats?

ik koop gewoon een nieuwe video kaart, is het dan zeker dat het tempratuur neit hoog meer is? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan