"deze pc" "mappen", 2x dezelfde map

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenio

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2003
Berichten
30
Als ik in het startmenu op "deze pc" druk, zie ik in het rechter blad onder "mappen", 2x dezelfde map staan (downloads). verwijderen lukt me niet, en als ik onder eigenschappen van 1 van deze mappen de lokatie verander, wordt dit automatisch bij de andere ook gedaan.
Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat er maar 1 wordt weergegeven?
Daarnaast staat daar nu niet de map documenten, die ik daar wel graag wil hebben. Mocht iemand weten hoe ik deze map dan weer daar kan weergeven, dan hoor ik het ook graag
Dit alles is gekomen sinds ik de dvd drive vervangen heb voor een extra ssd, en daarop de mappen documenten, downloads etc heb gezet
 
Als u de standaard plek van mijn documenten e.d. heeft veranderd dan klopt het dat die nu twee maal te zien is. De ene is de echte (nieuwe plek) en de andere is een soort schaduw-plek van windows.

Heeft u wellicht in map-opties/weergave de Verborgen mappen op zichtbaar gezet? Zet alle map-settings eens naar standaard en kijk hoe het er dan uit ziet.
 
bedankt voor het bericht. het bijzondere vind ik dat beide mappen naar exact dezelfde (nieuwe) lokatie verwijzen. En dat als ik bij eigenschappen iets bij de 1 verander, dit dus ook automatisch bij de andere gebeurt. 1 vd mappen naar een andere lokatie laten vewijzen, lukt me dus helaas ook niet...
Heb al in het register dingen zitten aanpassen (daar stond 2x de map downloads), maar dat heeft niet geholpen
iemand nog een gouden tip?
 
Ga, indien mogelijk, terug naar een systeemherstelpunt (indien gemaakt) en volg deze handleiding, kies voor de officiële verplaatsingsmethode.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan