Deze PC vertrouwen lukt niet: Deze code is niet correct.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lutz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Ik heb tijdens de kerstdagen eerst een SSD in mijn HP Probook 6550b gezet en vervolgens Windows 7 vanaf de herstel DVD's erop gezet en vervolgens naar Windows 8 geüpgraded. Naar vier niet zo succesvole installatie pogingen is dat nu gelukt, en ik heb vandaag de update naar Windows 8.1 succesvol geïnstalleerd.

Alleen een ding krijg ik niet voor elkaar: ik kan mijn eigen pc niet vertrouwen. Ik ontvang wel van het Microsoft account team de code, maar deze is vervolgens niet juist.

Wat heb ik al geprobeert: bij de upgrade naar Windows 8.1 geaccepteerd dat alles in de Cloud wordt opgeslagen.
IE11 is nu mijn standaard browser.

Onders Windows 7 heb ik kennelijk ooit Skydriver gebruikt. Er staan fotos van 1 jaar geleden. Ik deel mijn bestanden met niemand behalve mij zelf.

Omdat de laptop al wat ouder is werk ik zonder veilige start. Maar Windows zeurt er niet over.

Ik heb een Duitse Windows 8/8.1 in de Duitse taal geïnstalleerd.

Tot nu toe gebruik ik een tweede email account voor de betrouwbaarheidscode.

Bedankt voor het meedenken!

Laatst bewerkt door een moderator:
We zijn een Nederlands forum, dus graag de titel aanpassen naar een Nederlandse titel.

Maar het betreft een Windows installatie probleem en de rest staat netjes in de Nederlandse taal. Heb je verder gelezen? Tot nu toe nooit problemen gehad op dit forum met vragen over Duitstalige Windows installaties. Waarom nu?

Ja ik heb verder gelezen. Als je een regeltje Duits in je bericht had gezet, had je niks er over gehoord. Er wordt geregeld een stukje Engels geplaatst, maar als het hele berichten zijn wordt daar ook wat van gezegd.

Maar de knelpunt is deze foutmededeling, en er zijn zelfs twee woorden Nederlands in de titel. Jullie zijn dan wel een Nederlandstalig forum, maar in de FAQ heb ik alleen iets kunnen vinden over grof taalgebruik, maar geen opmerking over buitenlandse talen. Ik heb de foutmedeling in het Duits gelaten, omdat ik de Nederlandse benaming niet ken.

Oplossing zat in het toevoegen van een telefoon nummer bij het hotmail account...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan