Direct ADSL en wireless lan card

Status
Niet open voor verdere reacties.

zouwe053

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2006
Hai,

Ik ben een enorme leek qua computers, zouden jullie mij kunnen helpen? Heb al een uur met kpn en packard bell aan de telefoon gezeten maar het is nog niet naar mijn zin. Ik heb direct adsl aangevraagd via kpn, nu vertelde men dat ik een wireless lan card in mijn laptop heb, ik denk geweldig, hoeft er geen card aan de buitenkant te hangen. Maar de installatie lukte niet dus gebeld met helpdesk, konden mij op een gegeef moment niet verder helpen, had wel verbinding maar geen internet. Daarna gebeld met KPN hebben samen adsl geinstalleerd maar MET buitenhangende card. Dat wil ik nou net niet, ik heb nu wel internet maar wil hem eigenlijk omzetten naar die interne wireless card. Wie kan mij helpen !!!! :confused: :confused: :confused: :confused:

Groetjes Cynthia

Ja dat heb ik. Dat modem moet toch verbinding kunnen maken met de WLANcard in mijn laptop ??

Misschien wel makkelijk als je wat meer informatie geeft zoals merk/type Wlan, etc

Hai, het is een ralink RT2500 wireless lan card en mijn notebook is een easynota B3550. Kun je hier wat mee ??

Je zult de drivers moeten downloaden en installern en even kijken he je de interne draadloze netwerkkaart kunt activeren.

De drivers staan denk ik hier:

http://tinyurl.com/cvlud

ok thanks ga ik binnenkort even proberen, zit nu achter mijn vaste pc. Als ik er niet uit kom, ga ik je weer lastig vallen hoor !!! Nee geintje in ieder geval hastikke bedankt alvast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan