appelsapman
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 sep 2006
Ik heb regelmatig last van spyware wanneer ik van limewire download. Meestal download ik me grabit muziek van newsservers. Alleen soms zijn er net de nummertjes niet gepost die je wil hebben. In dat geval gebruik ik limewire. Limewire pro nog wel
. maar meestal als ik van limewire download krijg ik nogal wat spyware binnen. dit krijg ik egt bij bijna alle progamma's binnen ook bij andere dus raad me in het vervolg geen andere progamma's aan.
Hoe dan ook mijn Bestanden die ik binnenhaal via limewire gelijk automatisch laten scannen. Zodat ik dat niet handmatig hoef te doen. Dit zou nogal handig zijn. want bijna elke dag haal ik tog wel iets binnen met limewire. Verder kan ik het spyware zonder moeite eraf gooien. alleen als dat automatisch scannen mogelijk is zou dat erg fijn zijn.
Hier nog ff mijn scanners en firewalls die ik nu eb.
Avast 4.7 home (virusscanner)
Ad-Aware Se personal
spyware blaster
windows defender
Ccleaner
AVG Antispyware
spybot search en destroy. (gebruik ik niet vaak)
Dit is ff voor het geval ik al een progamma in me bezit heb die automatisch dit kan doen. Zo niet welke zou ik ervoor moeten downloaden als ie tenminste bestaat,

Hoe dan ook mijn Bestanden die ik binnenhaal via limewire gelijk automatisch laten scannen. Zodat ik dat niet handmatig hoef te doen. Dit zou nogal handig zijn. want bijna elke dag haal ik tog wel iets binnen met limewire. Verder kan ik het spyware zonder moeite eraf gooien. alleen als dat automatisch scannen mogelijk is zou dat erg fijn zijn.
Hier nog ff mijn scanners en firewalls die ik nu eb.
Avast 4.7 home (virusscanner)
Ad-Aware Se personal
spyware blaster
windows defender
Ccleaner
AVG Antispyware
spybot search en destroy. (gebruik ik niet vaak)
Dit is ff voor het geval ik al een progamma in me bezit heb die automatisch dit kan doen. Zo niet welke zou ik ervoor moeten downloaden als ie tenminste bestaat,