disconnecting/casema

• Onderwerp starter Onderwerp starter helma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
IK heb al regelmatig met grabit gedownload.
Maar nu vandaag ga ik voor het eerst weer downloaden na een week. Hij geeft nu steeds aan disconnecting.
Raar want mijn instellingen zijn niet veranderd.
Alles staat nog hetzelfde ik heb dat zelfs nog nagekeken.
Hoe kan het dat ik nu ineens disconnecting krijg?
En wat kan ik hier aan doen

Nog even een verandering doorgeven. Nu als ik download komt er geen disconnecting meer, maar:
error while downloading article 480 authentication required

Ik heb op het ogenblik hetzelfde hierzo.
Ligt dus niet aan je instellingen, waarschijnlijk gewoon de provider.
Even wachten tot het weer gaat werken.
Ik merkte de storing om 1 uur vanmiddag op, nu 3 uur later nog steeds geen verbinding via Grabit.

Ik heb de oplossing gevonden, dus ook voor jou Raynet. Als je casema heeft. Vanaf 8 december moet je gebruikersnaam en wachtwoord invullen om je aan te melden bij de nieuwsgroep.

Je gebruikersnaam is je emailadres van casema, en de paswoord is datgene wat je zelf heeft verzonnen bij het aanmelden van je emailaccount.

Ik hoop dat het ook bij jou lukt.

groetjes

Oke Helma,

Klopt ik heb ook Casema, maar alleen never een gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen.
Die nieuwe modems worden zo in de computer geprikt en je hoeft niks meer in te vullen, alles gaat vanzelf.
Mooi dat je erachter bent gekomen met het invullen van je gegevens bij Grabit anders zat ik nu nog te puzzelen.
Heb gisteren wel gebeld naar de provider, maar ja je raad het al, wachtijd langer dan 10minuten.....echt klasse:confused:
Anyway fijn weekend en thanks.

Greetzzzz Ray

Hoi Helma,

Net mn wachtwoord en gebruikersnaam binnen gekregen...ingevuld en Grabit draait weer.

Wat mijn vraag aan jou is, sinds het invullen van mn gegevens, dat de downloads met horten en stoten binnenkomen??!!!
Normaal was mn blauwe download balk van grabit mooi blauw, nu met heeeeeeeeel veel pauzes.
Zoals ik nu regelmatig naar mn downloadsnelheid kijk...gaat hij mij te vaak naar nul kb/s
Is dit bij jou ook zo..in vergelijking tot voorheen??

Dankje

Ray

Sorry had even andere dingen te doen, en lees nu pas je vraag.

Ik heb niet wat jij heb en blijft redelijk constant op snelheid met hele kleine verschillen. Alleen als ik een site of iets op de pc ga doen wil hij wel eens op 0 springen. Maar gaat dan snel weer op snelheid

Probleem is opgelost........avast en grabit werken duidelijk hier niet samen.
Na het uitzetten van de virusscanner loopt alles weer perfect.
En zie ik ben ook niet echt van de snelle dit keer :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan