Diskette belastingaangifte opnieuw inzien software voor openen ADB bestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
omdat ik inmiddels de ervaring heb dat aangiftes van de belasting keer op keer van mijn PC verdwijnen (waarschijnlijk met opruimen....) dacht ik deze keer slim te zijn en de ingevulde aangifte extra op een diskette (van de belastingdienst zelf) te zetten.

De aangifte zelf is per internet verstuurd.

Nu iS ie weg, diskette gepakt, maar kan niet afgespeeld worden.Op het ikoontje staat ADB bestand.

Ik heb een programma nodig om dit te openen.

Met welke programma open ik zo'n ADB (belasting) programma?

:confused:

er moet een setup bestandje staan op die diskette,waarom download je er niet een bij de belasting dienst ???

Ik heb dat setup bestand al op de PC staan, zag ik net

Maar de diskette opent NIET

Aangifte 2003 staat nog wel op PC, 2004 is spoorloos. Snap het niet.

Kan diskette nu niet openen, alle info kwijt.
heb programma STEUP.EXE ingevoerd maar dit kent ie niet

TERWIJL HET geinstalleerd is!

ik heb dus 2 icoontjes, links van de diskette aangifte rechts van de SET Up moet met dat rechterprogramma het linker diskette openen en DIT GAAT NIET

Snap er niks van, en zeker niet hoe dit op te lossen.:confused::evil:

Laatst bewerkt:
En als je de inhoud van de diskette weer kopieert naar de map van de belastingdienst op je pc? Opent hj hem dan ook niet?

Edit: ik heb het ook nog even nagekeken. Als je het programma weer installeert, dan kun je na installatie uit een paar opties kiezen. Rechts onderin zie je ook "open bestand". Daar kun je C ook in A veranderen(diskette drive).

Heb je dat al geprobeerd?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
En als je de inhoud van de diskette weer kopieert naar de map van de belastingdienst op je pc? Opent hj hem dan ook niet?

Nee, ik download dan steeds opnieuw het programma (kort) dit opent maar geen info beschikbaar

Edit: ik heb het ook nog even nagekeken. Als je het programma weer installeert, dan kun je na installatie uit een paar opties kiezen. Rechts onderin zie je ook "open bestand". Daar kun je C ook in A veranderen(diskette drive).

Heb je dat al geprobeerd?

Dit leek een prima idee, doet ie ook niet, ik kan wel a: aanklikken maar hier niets invullen en ook zijn de opties 'bestand openen'niet geactiveerd

Het lijkt erop of de diskette alleen het programma bevat
en de info in het niets opgegaan is

Uitprinten en alles opnieuw invoeren is kennelijk de enige mogelijkheid bij de belasting

WAARDELOOS

Gewoon weer helemaal opnieuw beginnen dus
terug naar handwerk en papier want dat blijkt het enige betrouwbare:evil:

Laatst bewerkt:
Gelukkig had ik een prachtige lijst in Excel, heb de aangifte opnieuw ingevoerd en gedownload, hopen dat ie er nu wat langer opstaat.

Dit kan dus niet, een diskette extra bestellen en denken dat je een kopie hebt.
Ik had het programma nog, heb het weggehaald en opnieuw geinstalleerd
Altijd weer opletten dat andere aangiftes dan niet verdwijnen

Een nieuwe aangifte invullen kost vééél minder tijd dan dit gedoe

:confused:

helaas leuker kunnen we het niet maken:rolleyes: :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan