• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

dit is een lastige

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick.br

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2001
De gele rijen zijn zondagen of feesdagen en dit werk zoals het moet. Voor de vrijdagen is ook alles ok. Maar nu komt het, bevoorbeeld op 25/07 heb ik 12 uren gewerkt (E9 &E10). nu wil ik in de G9 dat exel die optelt er 8 uren van af trekt en de 4 overuren vermenigvuldigd met B29. Tergelijkertijd als in de E kolom de uren op 0 staan moet de G kolom blanco zijn. Als dat geen lastige is dan weet ik het ook niet meer.

Bijlagen

Dit is de formule die het zou moeten doen, maar dan verandert er ook iets in cel F9. Als dit niet zou mogen, dan moet de formule in cel F9 aangepast worden.

=(UUR(E9)+UUR(E10)-8)*B29

Dit gaat echter ook enkel over de volle uren, niet over de minuten.

Laat gerust weten als er nog iets niet klopt hé.

Greetz : Jeroen.

die werk al

Als je de oplossing ziet is het eenvoudig, maar ja je moet het maar weten. Klasse hoor. Betreffende de F kolom daar veranderen inderdaad de getallen. Misschien ook maar een cel voorzien F9 waar hij het totaal bedrag geeft. Maar met die INTEGER weet ik het ook niet, misschien weet u het?

In ieder geval bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan