Div. foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk ook je videokaartn hoor, kan je bij niemand even een andere videokaart lenen, om even te proberen? voordat je een nieuwe koopt. suc6

Ik ben nog niets tegen gekomen, maar zodra ik de gelegenheid heb zal ik er gebruik van maken, misschien dat ik binnenkort wel een nieuwe koop !

Zodra ik zover ben kom ik erop terug............

Ben ik weer :(

Heb er nu een Hercules 3D Prophet 9000 128MB inzitten en wat denk je......................hij doet 't nog steeds, die foutmeldingen dan.
Zijn er nu nog andere optie's?

Ben er inmiddels aardig zat van :evil:

[edit] Ik heb de Asus v7100series in de pc van m'n dochter geplaatst en daar werkt ie 100% [edit]

Laatst bewerkt:
Dezelfde vraag heb ik ook gesteld op het Aopen e-forum en krijg daar vandaag het volgende antwoord:
Thanks for the update, In my additional suggestion, if possible before to conclude that the board have a serious trouble and it will need for repair, try to install another power supply, because we have all know that the AMD devices will need a high power supply requirement. High power supply is always advisable for your board model.
Wat is jullie mening hierover?

heb al eerder gezegt dat waarschijnlijk de kaart niet genoeg voeding krijgt.

of voeding defect / niet helemaal lekker of kaart te zwaar.

Ik heb de volgende dingen aan m'n systeem gewijzigd:

Nieuwe voeding - Q-tec 550watt
Nieuwe videokaart - Hercules 3D Prophet 9000 128Mb
Nieuw geheugen - TwinMos 256Mb PC2100

Het systeem blijft errors geven of gewoon vastlopen, als
dit gebeurd maakt windows een error report met de melding
dat de driver van de videokaart de fout heeft veroorzaakt.
Zelf heb ik hier mijn twijfels over, omdat het nu om een compleet
andere videokaart, en dus ook om andere drivers gaat.

Blijven er volgens mij nog 2 optie's over, de CPU of het moederbord.............
Of heeft iemand nog andere optie's?

greetzz,

Jabuzero

Ik wil jullie toch even op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen.

Inmiddels heb ik ook maar een nieuw mainboard gekocht (MSI KT4V MS-6712) in de hoop dat het probleem hiermee opgelost zou zijn, maar tevergeefs :(
Ik heb nu nog 1 optie, en dat is de CPU.
Maar of dat de oplossing is.............?!

Ik hoop nog steeds op DE oplossing !!!

Uiteindelijk ben ik erachter dat het geheugen de oorzaak was van alle ellende.
Ik heb er nieuw geheugen in gedaan en alles opnieuw geinstalleerd, en het werkt weer als een gesmeerde bliksem !!
Het heeft een paar centen gekost, maar dan heb je ook wat :p misschien dat ik van de overgebleven onderdelen nog iets kan samenstellen.
Wel toevallig dat beide reepjes tegelijk stuk gaan !!

Greetzz,

Jabuzero

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan