<div> probleem :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost009

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hallo mensen,

Ik heb een probleem met een in- en uitklapbaar menu dat ik gemaakt heb. Het werkt nu helemaal, alleen als ik een button van dat menu aanklik, klapt het menu, als hij de nieuwe pagina van die button geladen heeft, weer in. Ik wil dat het menu dan blijft staan.

Ik heb een idee dat ik iets over het hoofd zie, maar ik krijg het niet opgelost. Kan iemand me helpen a.u.b?!

In head:

<script language="Javascript" type="text/javascript">
function showOrHide(eId, thisImg, state) {
if (e = document.getElementById(eId)) {
if (state == null) {
state = e.style.display == 'none';
e.style.display = (state ? '' : 'none');
}
}
}
function hideAll(){
document.getElementById('box1').style.display = 'none';
}
</script>

en in mijn body staat:

<body onload="hideAll();">

en iets lager:

<td width="30%"><div id="menu"><a href="javascript:;" onclick="showorHide('box1', 'img1')" class="itemLink">

Wie o wie weet waar ik de fout maak?! Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
"als hij de nieuwe pagina van die button geladen heeft"

Bedoel je hiermee dat je naar een andere locatie navigeert? In dat geval klapt het menu niet in, maar word het menu gewoon opnieuw (ingeklapt) ingeladen.

Laatst bewerkt:
je kan dan wel bijvoorbeeld het uitgeklapte menu opslaan in een cookie en deze dan weer uitlezen op de volgende pagina. Of je geeft het met de URL mee. Allemaal erg lastig voor iets als dit :)

:thumb:

Of de pagina die geladen wordt kan via javascript het menu goed uitklappen. Nog beter zou zijn als het gewoon in de HTML staat maargoed, in/uitklapbare menu's zijn zoiezo niet echt aan te raden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan