diverse problemen google na update

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronr

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
Berichten
7
Hallo allemaal,

Ik heb vorige week enkele (beveiligings)updates gedaan en sindsdien heb ik erg vervelende problemen.
Als ik google open en ik type bovenin mijn zoekopdracht, dan springt er een veld in het middenen (google) waarin ik de zoekopdracht opnieuw moet invullen.
Als ik op een gevonden link wil klikken gebeurt er niets, ik moet dan met rechtermuis knop, link openen in nieuw tabblad.
Als ik mail, marktplaats oid open krijg ik geen afbeeldingen te zien.
Ik heb de nieuwe sp nog niet gedownload. Ik heb windows 7- 64 bit
Als ik systeem herstel doe dan geeft hij daarna telkens aan dat google met een nieuwe versie is geinstalleerd en dat daardoor problemen kunnen komen?

Heeft iemand een idee? Alvast bedankt.

Gr RonR:evil:













Alvasr
 
Voer een systeemherstel uit naar een dag waarop die betreffende updates nog niet geinstalleerd waren. Het uitvoeren van een systeemherstel naar een eerdere datum staat beschreven op de volgende pagina:

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/features/system-restore

Na het uitvoeren van het systeemherstel kunt u opnieuw zoeken naar windows updates. De betreffende updates zullen opnieuw geinstalleerd worden. Wellicht dat het opnieuw installeren van deze updates een beter resultaat zullen geven.

Kunt u naast de bovenstaande procedure nog doorgeven welke browser u gebruikt om te internetten? (Internet Explorer, Firefox, Google Chorme, etc?)
 
problemen na update

Ik gebruik Google crome. Systeem herstel en opnieuw installeren heeft geen nut gehad.

Gr Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan