DLL. bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Ik krijg bij het opstarten steeds de melding van services.exe = ongeldig beeld. Toepassing of dll bestand is geen geldige windows kopie.. mDeze melding krijg ik ook bij o.a. issas.exe,googleupdate.exe,userinit.exe of firefox.exe. Ik moet dan net zo lang klikken tot ik bij de accounts kom.Het betreft hier Windows XP. Weet iemand hier die weet wat er ongeveer aan de hand is.Deze pc is van mijn zoon die autistisch is en alleen spelletjes er op speelt..Ik denk dat hij iets heeft aangeklikt wat niet de bedoeling is
 
Dag Berendbotje

Kun je wat meer vertellen om welk dll bestand het gaat. Speelt je zoon spelletjes op internet ?
Word er gebruik gemaakt van register cleaners of andere tooltjes om windows sneller te laten werken?

Ik moet dan net zo lang klikken tot ik bij de accounts kom.
Wat bedoel je hiermee juist?
 
Dll bestand

Het gaat om bij het aanzetten van de pc krijg ik de melding van services.exe = ongeldig beeld.Toepassing of dll bestand is geen geldige windows kopie. Klik je dit weg dan komt de volgende foutmelding van issas.exe = ong.beeld en nog een paar van deze bestandenDan kom ik pas bij mijn accounts. Mijn zoon speelt alleen spelletjes op youtube.En die krijg je via Mozilla Firefox /. Dus mijn vraag is,hoe ik deze rommel eraf krijg.Ikzelf ben niet zo op de hoogte met computers,maar probeer wel steeds mijn fouten op te sporen via het internet
 
Zet eens een systeemherstelpunt terug met een datum dat alles nog ok was.
 
dll bestand

Dat is nou juist het punt,ik kan niet verder terug als 1 januari 2012. Maar ik ga het gewoon verder proberen,want volgens mij moet je nog verder terug kunnen,naar vorig jaarMaar tot op heden lukt dat nog niet. Bedankt in ieder geval voor je moeite en voor je advies
 
Pijltjes gezien om verder terug te gaan?

De ruimte die voor systeemgherstel beschikbaar is, is vooral bepaald tot een bepaald percentage.
Als er geen mogelijkheid om verder terug te gaan is, is denk dat de weg via systeemherstel niet mogelijk is.
 
Laatst bewerkt:
dll bestand

Ik weet niet wat hij aangeklikt heeft,. Hij weet zelf niet wat hij aanklikt. Hij weet wat hij op youtube moet zoeken aan filmpjes en daar houd het ook mee op. Maar ik zoek verder. Bedankt voor je moeite. Maar het gaat me ook niet om youtube,maar om die k....bestandjes er af te krijgen
 
dll bestand

Ik ben eerst begonnen met mozilla firefox er af te gooien en daarna met malwarebytes een scan uit laten voeren maar niks helpt. Dus kijken we weer verder
 
Dag berendbotje.
Ik mag hier geen HijackThis logs nakijken , ik heb wel een groot vermoeden dat het hier gaat om iets zoals dit.
 
dll bestand

Dank je wel voor je moeite.Ook dit gaan we proberen. Helaas lukt het vandaag niet meer,maar we gaan verder
 
dll bestand

Ik heb een paar accounts er af gegooit ,zodat die alleen van mijn zoon nog over bleef. En dat heeft geholpen,want ik krijg die bestanden niet meer. Bedankt voor jullie advies en steun
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan