Documenten bewerken met wat

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
Ik heb een vraag over documenten bewerken Ik heb een heleboel muziek stukken deze zitten in een boekwerk .
Nu wil ik daar verschillende stukken uit deze boek op een of ander manier scannen dat is het probleem niet maar de muziek stukken staan soms half op een bladzijde en het andere stuk aan de
andere kant Nu zal ik dus 2 scans moeten maken ook geen probleem Maar nu is mijn vraag hoe krijg ik deze samen als een muziekstuk bij elkaar
Ik zal dus moeten knippen en plakken denk ik maar wat is daar een goed programma voor misschien dat er forum leden zijn die daar ervaring mee hebben
e de waele

Ja
inderdaad daar ban ik nu mee aan de gang maar dat valt nog niet mee ik zou daar wel een goede handleiding van willen hebben ik zal internet eens afstruinen
Maar wel bedankt voor uw reactie misschien komen en nog meer binnen
e de waele

Bekijk de opties van je scansoftware eens goed / aandachtig.
Mijn uiterst simpele HP scannertje heeft software meegekregen waardoor na een eerste scan aan mij gevraagd wordt of ik nog meer wil scannen en of ik dat samen met de vorige scan op 1 pagina wil hebben.
Verder kan ik na een gemaakte scan met een soort van rechthoekselectie datgene selecteren wat ik over moet houden. Zo kun jij van een eerste scan dátgene overhouden wat je wil overhouden en vervolgens de tweede scan maken en daarbij hetzelfde truukje uitvoeren.
De uitvoer van de scan bepaal je vooraf : .pdf / .jpg etc. etc.
Ik denk dus niet dat je daarvoor externe software voor nodig hebt.

Ik ga dat inderdaad eens na lezen Ik heb wel al gezien dat ik bij het scannen kan bijsnijden maar heb dit nog nooit gedaan
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan