documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

yewannes

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2012
Berichten
14
Ik wet nie tof die vraag hier past maar weet niet waar?

Sinds vanmorgen kan ik mijn word documenten niet meer openen er ontbreekt een koppeling.
Ik heb al systeemherstel gedaan maar die heeft alles hersteld behalve de documenten vermeld hij.
de documenten zijn wit ne tof ze leeg zijn allemaal /
Ook als ik ze op een stik zet doen ze het ook niet op andere computer.
Als ik eigenschappen aanklik zie dat er nog wat in staat b.v. 2 mb zegt hij
Ik heb word opnieuw erop gezet maar hetzelfde.

Is wel balen ik ben nu alles kwijt vrees ik.

wie kan mij helpen

bedankt hans
 
Wat bedoel je met "er ontbreekt een koppeling"?
 
Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld installeer een programma of, of als dit al is geinstaleerd, maak een koppeling in het onderdeel standaardprogramma van het configuratiescherm

Dit krijg ik als ik een document wil openen ook op een ander pc krijg ik die ook niet openen.
Ik nu een paar documenten aangemaakt n opgeslagen en die krijg ik wel open net of ze allemaal leeg zijn, terwijl ze toch mb bevatten.

gedankt Hans
 
En wat is de extensie van die documenten?
 
Dat is het gedeelte van de naam van het document achter de punt, dus bijvoorbeeld: docnaam.doc
De extensie is dan doc.
 
Er staat dus docnaam.docx wemmjm ???
 
ja dat klopt voorheen stond er enkel naam
 
Laatst bewerkt:
De .doc is van Office 2003 en de .docx van Office 2007 en hoger. Van .docx wemmjm heb ik nog nooit gehoord. Ik hoop niet voor je dat je dan besmet bent met een smerig virus dat je documenten om zeep helpt.

Welke versie van Office heb je geïnstalleerd?
 
Laatst bewerkt:
het is word 2010 ja ik ben er erg bang voor heb diverse scans gedaan maar is niks gevonden, maar die documenten die ik nu maak blijven wel in de map.
en alleen de naam staat er,
ben bang dat ik alles kwijt ben , heb er wat ven geleerd een back up maken,
Ben mijn cv en alle sollicitaties kwijt nu.


hoop dat iemand me kan helpen anders is het heel jammer.

maar in ieder geval bedankt

Hans
 
Hernoem zo'n document eens van .docx wemmjm naar .docx en probeer het dan nog eens.
 
heb ik ook al geprobeerd je krijg hem nie topen en kan hem niet hernoemen zit muurvast
 
Klik eenmaal op zo'n document. Druk dan op F2. De naam is nu geselecteerd. Druk op de End toets. De cursor staat dan aan het einde van de extensie. Haal alles achter de punt weg met de Backspace toets en vul dan docx in.
Probeer dan nog eens het document te openen door erop te dubbelklikken.
 
Heb je wel het verbergen van bekende extensies uitgeschakeld zodat je zeker wat dat de extensie goed is?
Plaats anders zo'n document hier eens.
 
ik zie het document weer de regels maar ik krijg nu het volgende
het office Open XML-bestand kan niet worden geopend omdat er problemen met de inhoud zijn.
 
Dan is daar naar mijn mening toch een virus op los gegaan die de boel om zeep geholpen heeft ben ik bang.
 
Ik heb de documenten bekeken en deze zijn inderdaad dusdanig om zeep geholpen dat er niets aan te repareren valt. Misschien dat iemand anders nog iets weet maar ik denk je ze kwijt bent als je geen backup hebt.
Het virus zou inmiddels door je scanner verwijderd kunnen zijn.
Een virus is altijd eerder dan de remedie helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan