documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Edmoor

Bedankt voor je hulp ik heb wel wat geleerd van je maar helaas geen oplossing.
Het is een hardnekkig virus zit er nog maar kan hem niet traceren, ben ook al mijn foto, kwijt die op mijn tweede schijf staan zag ik.

ik ga alles formatteren en opnieuw installeren mijn pc gaat langzaam worden

bedankt en groetjes Hans
 
Erg vervelend dat je dat allemaal kwijt bent. Een harde les inderdaad die het belang van een goede backup of kopie aantoont.
Zorg ervoor dat je spullen die je nu nog wel hebt en niet kwijt wilt veilig op een externe schijf zet. Denk daarbij ook aan email en contacten als je Outlook lokaal gebruikt. Ook licentiesleutels van eventueel gekochte software niet te vergeten.

Heb je ook je Windows licentiesleutel en die van Office ergens extern opgeslagen?
 
Laatst bewerkt:
wat ik veilig kon stellen heb ik gedaan behalve software en dergelijke ben bang dat ik weer wat meeneem.
ik had er een externe schijf aanhangen die was ook besmet
heb beiden geformateerd en nu weer geinstaleerd.
bedankt Hans
 
Ik weety al denk ik waar het virus vandaan komt

Ik wil dan iedereen waarschuwen

Ik kreeg donderdag mail van icasso bedrijf Intran Justitia, dat ik 93 euro moest betalen.
Was net echt die factuur ik belde het bedrijf op, die vertelde me is een fraude mail die onze naam gebruikt.
ze vertelde scan je pc op virussen.
dat had ik gedaan en alles was goed.
ik denk dat hij daar mee gekomen is.

KRIJG JE EEN MAIL VAN INTRAN JUSTTIS UIT DE HAAG NIET OPENEN HOE ECHT HIJ ER OOK UIT ZIET
 
Zoals altijd bij dat soort mail: niets anders mee doen dan in de prullenbak laten verdwijnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan