Momenteel ben ik bezig een (onthaal)documentenmap samen ste stellen voor nieuwe medewerkers.
Verschillende van deze documenten zitten verspreid over het intranet. Nu wil ik, zeg maar met de spreekwoordelijke "één vinger op de knop", de documenten verzamelen in een welbepaalde volgorde en uitprinten.
Wat heb ik tot op heden gedaan? bestand met "tabbladen"
gemaakt waarin de inhoud wat achter dat tabblad worden vermeld. de vermelding is gelijktijdig ook een hyperlink naar het desbetreffende document op het intranet. De documenten zijn van vershillend formaat: excel, pdf, word-formaat, powerpoint-formaat.:shocked:
Het blijft echter een gedoe om telkens opnieuw alle tabbladen te overlopen en elk document via de hyperlink te openen en af te drukken.
Bestaat er een mogelijkheid om die documentenmap in een keer op te laden (samen te stellen) (bv met een macro)
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Rob.
Verschillende van deze documenten zitten verspreid over het intranet. Nu wil ik, zeg maar met de spreekwoordelijke "één vinger op de knop", de documenten verzamelen in een welbepaalde volgorde en uitprinten.
Wat heb ik tot op heden gedaan? bestand met "tabbladen"

Het blijft echter een gedoe om telkens opnieuw alle tabbladen te overlopen en elk document via de hyperlink te openen en af te drukken.
Bestaat er een mogelijkheid om die documentenmap in een keer op te laden (samen te stellen) (bv met een macro)

Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Rob.