documentenmap samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sherpa14

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Momenteel ben ik bezig een (onthaal)documentenmap samen ste stellen voor nieuwe medewerkers.
Verschillende van deze documenten zitten verspreid over het intranet. Nu wil ik, zeg maar met de spreekwoordelijke "één vinger op de knop", de documenten verzamelen in een welbepaalde volgorde en uitprinten.
Wat heb ik tot op heden gedaan? bestand met "tabbladen" :o gemaakt waarin de inhoud wat achter dat tabblad worden vermeld. de vermelding is gelijktijdig ook een hyperlink naar het desbetreffende document op het intranet. De documenten zijn van vershillend formaat: excel, pdf, word-formaat, powerpoint-formaat.:shocked:
Het blijft echter een gedoe om telkens opnieuw alle tabbladen te overlopen en elk document via de hyperlink te openen en af te drukken.

Bestaat er een mogelijkheid om die documentenmap in een keer op te laden (samen te stellen) (bv met een macro):cool:

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Rob.

Hoi,

Ja hoor, dat kan:

In Word open je het document dat je als hoofddocument wilt gaan gebruiken

Kies menu: Beeld > Overzicht. Je krijgt nu een extra werkbalk.
Klik in het hoofddocument op de plaats waar een (koppeling naar) een subdocument moet worden ingevoegd.
Klik op de knop 'Subdocument invoegen' en blader naar de lokatie waar het document staat .... etc etc

Sorry, bijlage vergeten

Bijlagen

• Hoofd- en subdocs.JPG
    Hoofd- en subdocs.JPG
    31,8 KB · Weergaven: 44
Dat probeer ik na het WE eens uit.

Alvast hartelijk dank voor de reactie

Rob

Hoi,

Ja hoor, dat kan:

In Word open je het document dat je als hoofddocument wilt gaan gebruiken

Kies menu: Beeld > Overzicht. Je krijgt nu een extra werkbalk.
Klik in het hoofddocument op de plaats waar een (koppeling naar) een subdocument moet worden ingevoegd.
Klik op de knop 'Subdocument invoegen' en blader naar de lokatie waar het document staat .... etc etc

Ik heb dit geprobeerd. met word-documenten gaat dit prima. Als ik echter een niet-wordbestand wil invoegen, dan lukt dit niet. Dan worden "hiërogliefen" getoond.
Bedoeling is wel een mix van bestanden samen te krijgen en te integreren in 1 document.
Blijkbaar een onmogelijk opdracht ? of doe ik het verkeerd?

het is m.i. niet mogelijk om de verschillende om verschillende formaten in Word in te voegen. je kan met hyperlinks werken en in excel en powerpoint dan ook een hyperlink zetten om terug te gaan naar de juiste plaats in het Worddocument (via bladwijzer).
in powerpoint kan je wel excelbladen voegen. ik heb het daar niet geprobeerd met worddocumenten. als dit lukt, kan je pwp als verzamelmap gebruiken.

steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan