doet ut niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
wacht je lang genoeg ?

als ik op de geplaatste link klik, dan duurt het idd. een poosje voordat 'ie geladen is, maar hij laadt wel......

ps. een poosje is geloof wel meer dan 30 sec. :(

ja ik weet ut maar weet ju wat ut probleem is hij zegt pagina niet gevonden en ik weet zekker dat ik ut goed type

idd. je hebt geen typefouten gemaakt want anders zou ik 'm niet gezien kunnen hebben :D .

Als de rest van de pagina's wel goed laadt, dan zou ik mij vooralsnog geen zorgen maken, mogelijk een tijdelijke "ongestelheid" van de pagina ?

Als ik erop klik krijg ik dit te zien. Zie bijlage.
biggrin.gif

Sh*t . Weer de bijlage vergeten!

even hardop denken (als dat mag?)

heb jij mogelijk (per ongeluk) je FW geinstrueerd deze url te blokkeren ? Misschien zit daar 't probleem ?

zo iets krijg ik ook maar dan in het nederlands en in het engels mnaar soms doe hij ut wel dat is ut rare

hm,

Hendricus,

interessant.

Toen ik jouw sjotje zag heb ik ook nog een keer geprobeerd de link te activeren en wat gebeurt er ..........? idd. hetzelfde schermpje als jij krijgt.
Ik denk dus dat het aan de zijde van de site zit en niet bij vraagsteller................... want een half uurtje gelednen kon ik de site nog gewoon benaderen (nou ja, gewoon............ na een wachttijd van >30 sec.)

Daar kan vraagsteller idd niets aan/tegen doen.
By the way, welkom Dennis visser.
smile.gif

Bij mij opent ie gewoon, laadtijd is wel wat aan de lange kant.

Groeten Oossie.

Dennis,

GAUW openen nu, hij deed 't weer wel bij mij en dit keer............. binnen 15 seconden. :D

Ik krijg de site ook te zien, wel traag idd, paar keer heen en terug met kwartiertje pauze er tussen maar ik kom er gewoon op.

Mischien een tijdelijke ip-ban? :p Ik kom er gewoon op hoor. Na een tigtal seconden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan