domeinnaam in gerecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk dat de standaard het ook heeft opgenomen :D

en dan deze reactie:

amai amai wat een amateuristisch gedoe.

Hoe is die dorpsgek ooit binnen geraakt op de Vlaamse gemeenschap? Dat vind ik nog het meest onwaarschijnlijke.
British Shorthair | 06.02.04 - 11:21 am | #

--------------------------------------------------------------------------------

Bedoelt ie met die dorpsgek jou of niet... ik begrijp die reacties niet helemaal:confused:

Laatst bewerkt:
alles in orde

Na de verkiezingen.

Er komen veranderingen waardoor mijn site en alles definitief zal blijven bestaan en zelf wat extra aan toevoegen !
De domeinnaam moet wel bij mij blijven , zodat er niet ergens een scheve draai komt op een dag met die URL.

Binnenkort definitief news !
Wat een ineternet chaos heb ik meegamaakt hierdoor in de laaste maanden !

UIt veiligheid zullen ze beter in de toekomst een domeinnaam controlle moeten oprichten die voorkomt dat op een dag je er problemen mee krijgt of ergens meer bescherming.

Gek

Dit kan alleen maar in Belgie, PS ik ben ook in Nederland geboren plots slaat de man die in het artikel staat op holl, hij wil de site , domeinnaam alles weg en mijn advocaat kreeg deze avond te horen dat ze verder gaan de Vlaamse Gemeenschap om het boeltje op te doeken.

Erger dan gek zijn !!!

ja

Vooral de domeinnaam kunnen ze niet langer dulden en ook de benaming van de site.

13/07/2004

De zaak komt voor in beroep op 13/07/2004, het gaat hem er weer om dat de Vlaamse Gemeenschap de domeinnaam en de benaming vlaamse gemeenschap definitief weg wil en de rest kan hen blijkbaar niet meer schelen.
Waarschijnlijk zal de zaak 2 a 3 maanden duren door de vakantie.
http://users.skynet.be/fa246207/persnews.html

Men moet de zaak in beroep ook winnen want het is de eerste keer dat een prive persoon tegen een overheid voor dit onderwerp een overwinnaar is en de zaak als die ook in beorep tot een goed einde komt zal ook in juridische tijdschriften komen te staan.

En ik die dacht 2,5 jaar geleden van eens een gemakkelijke domeinnaam te vinden..... hahaha

Laatst bewerkt:
13/06/2004

Beste mensen de zaak kom straks voor, maar nu het beste van al , er kwam terug een verassing :

IK kreeg deze avond per mail te horen dat mijn advocaat niet meer doet alsook bepaalde mensen spreken er niet meer over, de overheid wil wat het kost de domeinnaam en de benaming weg dus ik ben het spel meer dan genoeg beu ik ga straks alleen naar de rechtbank zonder een advocaat.

En dat alles voor een domeinnaam zetten ze iedereen wie dan ook onder druk !!!

vervolg

Nu ben ik mijn eigen advocaat, de Vlaamse Gemeenschap eisen schadevergoeding en de domeinnaam maar de zaak is uitgesteld naar September, ik kreeg al te horen dat ik zeker niet lang meer de domeinnaam zal mogen houden omdat ze vinden dat ik misbruik maak van heel de site en hiermee schade toebreng ( PS na 3 jaar bestaan site)
vervolg september

nogmaals, wat een mierenn**kers zijn dat zeg :rolleyes:

Je advocaat is ermee gekapt, hoezo?

ja

Ja ik had een pro deo advocaat maar de zaak werd vooral gewonnen omdat ik alle bewijsstukken nauwkeurig kon voorleggen als inschrijving domeinnaam, wanneer de foto’s gepubliceerd werden op het net en dat uiteindelijk de site al jaren bestond.

Mijn advocaat was absoluut tegen pers en toen de zaak in de krant stond en er boven op een link via mijn website was voor hem de maat vol.
Maar gisteren avond kreeg ik plots het nieuws te horen, in beroep ga ik niet meer , en hij vroeg zijn afzetting aan bij de balie te Brussel.

Echt gek, compleet, misschien zit de tegenpartij hier zelf in tussen, dat is absoluut en wel een schande voor ons gezin.

Nu krijg ik de vuile praat te horen dat ik vroeg of laat mijn domeinnaam moet afgeven aan de Vlaamse Gemeenschap, dus gewoon ze krijgen het en er boven op het is een TK domein maar daar kreeg ik reactie op je bent een Belg dus wij kunnen dat eisen.
En ze noemen dat een schade voor de VG en eisen er boven op ook schade vergoeding.

Het is echt straf, eerst win men de zaak, achteraf probeert men mijn domeinnaam op alle mogelijke wijzen te bekomen. Door je onder druk te zetten om je site weg te doen en vanalles.

Ik moet alleszins voldoende argumenten vinden dat ik die domeinnaam niet zal moeten afgeven want dat vind ik puur diefstal.

Dus de advocaat haakte definitief in en nu sta ik er volledig alleen voor om een domeinnaam te verdedigen. Een pro deo advocaat is dan ook weeral in de meeste gevallen voor een minimum service , vaak is er motivatie tekort om tot het einde te gaan.

Nieuws :

De persoonlijke website werd door mezelf verwijderd om uiteindelijk te komen tot een minnelijk akkoord. Het stoort hen dat mijn site bezoekers kreeg en het klinkt misschien raar maar de betreffende mensen willen alleen dat hun officiële sites bezoekers krijgen.

Ik blijf wel eigenaar van de domeinnaam, begin september zal een akkoord ondertekend worden maar de domeinnaam zal dan ook vast komen te staan anders zal men opnieuw zeggen dat ik die benaming doet linken naar één of ander site.

Deze regeling komt er zonder dat er enig geld mee gemoeid zal worden.

Besluit van al dat , het tast wel je persoonlijke vrijheid aan, mensen proberen via juridische weg en interpretatie je eigen spullen weg te halen, waar blijft je persoonlijke vrijheid op het net?

Het zwakke punt in deze zaak is dat een overheidsdienst je kan blijven lastig vallen voor wat dan ook omdat het overheidsgeld niemand persoonlijk aantast, er is altijd geld genoeg voor hen om nieuwe onderwerpen te vinden.

Nu natuurlijk is het afwachten of ze niet nieuwe onderwerpen vinden betreffende dit alles

Laatst bewerkt:
Blijkbaar wel.

Ik zou het zelf ook niet leuk vinden zo diep in de sh*t te zitten van die overheid die gaat flippen om zo'n site :rolleyes:

ja

Laat staan ik ben niet van plan van euro's te gaan uitgeven om mijn site aan alle kanten online te kunnen houden terwijl die site een puur amateur fotowebsite was, ps de domeinnaam zullen ze niet hebben.
Er komt een nieuwe website in september met super digitale foto's ik hoop dat mijn foto's niet......

het is inderdaad een echte **** zaak............

maar belangrijk ze krijgen niks !!! en ter verduidelijking de strijd is niet voorbij !

Laatst bewerkt:
slot

Mijn website is ondertussen vervangen voor een andere persoonlijke website ebrussels.tk (op eigen initiatief om met rust gelaten te worden)

Nu is het afwachten de tegenpartij wil een overeenkomst tekenen met mij dat ik geen websites meer maak waar de naam vlaamsegemeenschap in voor komt en of Vlaamse onderwerpen zoals één of ander manifestatie of gebeurtenis.

De slechte tongen willen dan weer dat ik een gerechtelijk verbod krijg waar er in moet staan dat ik nooit één of ander domeinnaam met een Vlaamse benaming mag registreren dan wel weer terug vlaamsege... en dergelijke.

Sterk overdreven maar de komende weken komt het einde in zicht wat het zal worden is onduidelijk.

En als je dan vlaming bent, mag je dat dan geeneens zeggen:D !Mmm ben elburger! Nu maar hopen dat de gemeente elburg dit niet ziet..
Iig succes en hoop op een goede afloop..

Groeten peter

Onaanvaardbaar voorstel

Ze willen een vebod op

gebruik van Vlaamse leeuw, benaming, dat ik niet mag praten over mijn ontslag op het internet enz, teveel punten .

Samengevat onmogelijk om een akkoord te gaan tekenen , ik laat ze maar verder in beroep gaan ze maken weinig kans allemaal intimidatie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan