Olav
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 8 sep 2000
Re: Onaanvaardbaar voorstel
Als ik jou was, zou ik dit document verwijderen van helpmij Eric. Je verspeeld kansen hiermee. Lees punt 6 van het document en de header van het document nog eens.
Maar inderdaad, Ik zou hier ook niet mee accoord gaan. Dit zou inhouden dat dit een jurispridentie oplevert waarmee ze elke website kunnen aanpakken die ergens een plaatje van de vlaamse leeuw, of de naam of tekst gebruikt die verwijst naar de vlaamse gemeenschap.
Succes,
Olav
Geplaatst door ericvanbelgie
IN bijlage het voorstel van de tegenpartij die ik echt niet kan ondertekenen.
Opnieuw teveel eisen en veel te overdreven daar ik de zaak gewonnen heb in eerste aanleg, de benaming als de Vlaamse Vlaggen staan volledig vrij van gebruik en zijn niet beschermt, het ergste van al is dat ze schrijven dat ik niet meer via internet het mag hebben over ontslag dus weeral onmogelijk om te onderhandelen met die mensen.
Als ik jou was, zou ik dit document verwijderen van helpmij Eric. Je verspeeld kansen hiermee. Lees punt 6 van het document en de header van het document nog eens.
Maar inderdaad, Ik zou hier ook niet mee accoord gaan. Dit zou inhouden dat dit een jurispridentie oplevert waarmee ze elke website kunnen aanpakken die ergens een plaatje van de vlaamse leeuw, of de naam of tekst gebruikt die verwijst naar de vlaamse gemeenschap.
Succes,
Olav