Domeinnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1967

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Hallo allemaal, ik heb al een tijdje een website waarin we onze belevenissen bijhouden van vakanties e.d. deze heb ik bij kpn staan maar dan heb je geen eigen domeinnaam. nu kan dat bij kpn maar is erg duur en het blijft een hobby. ik heb gekeken bij mijndomein.nl en die bedragen spreken me wel aan. heeft iemand ervaring met deze club? en welk pakket kan ik het beste kiezen?

alvast bedankt,

ron

wil je alleen een domeinnaam dan heb je aan het pakket van 9 euro voldoende.
Wil je ook je website plaatsen dan heb je het pakket van 29 euro per jaar nodig.

ik ken de club niet....maar dat zegt niks.
Maar als het met webruimte moet zijn dan ken ik nog wel andere aanbieders.
bijvoorbeeld strato of hosting2go

Ik heb een domeinnaam + webspace bij mijndomein. Ze zijn goedkoop en merk je terug in bijvoorbeeld de snelheid. Soms is hij een nacht bezig om wat foto's te uploaden, soms gaat het helemaal niet en krijg je wat wazige foutmeldingen. Als ik het dan opnieuw start, werkt het wel.

Ik kan daar mee leven, het is geen druk bezochte site en als hij een keertje uit de lucht is, mist niemand hem.

Zakelijk zijn we reseller van Argeweb. Die zijn wat duurder maar ik kan ze erg aanraden.

Zelf heb ik een domein en hosting bij MijnDomein en Antagonist. Beide ongeveer zelfde prijs. Maar bij Antagonist gaat alles een stukje sneller.. Zit er over te denken om mijn beide domeinen naar Antagonist te doen.

Van bovengenoemde problemen bij mijndomein heb ik totaal geen last. Ik heb bij mijndomein een webwinkel en ik upload gewoon met mijn maximale uploadsnelheid.
Mijn webwinkel is in de afgelopen 4 jaar maar 1 keer down geweest en dat vind ik acceptabel.

Ik heb Webreus, als je een pakeerdomeinnaam neemt, kan je hem laten doorverwijzen naar KPN. nl domeinnaam voor €6,99 per jaar.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan