doom3

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Ik heb zojuist doom3(ORIGINELE) op mijn pc geinstalleerd.Alles loopt prima.Nu wil ik dit spel ook bij mijn zoon op pc zetten en tot hiertor gaat alles goed.

Maar : ik of hij heeft steeds de disc1 nodig om op te starten.Bestaat hier een mogelijkheid om dit te omzeilen?Anders moet disk1 stedds van verdiepeing veranderen en zal hij vlug schade oplopen.

Thanks,

Cort

Niet hier. Lees de huisregels:

Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!

akkoord,maar normaal mag ik elke legaal gekochte cd kopieren.Maar als ik doom copieer ,gaat de copie niet.

Ken je misschien een andere mogelijkheid?

Thanks

kan ik eventueel een cd-image maken

Zoja,met welk progje?

Thanks

Ik heb wel eens gehoord dat het kopieer programma alcohol 120% dit soort dingen waarschijnlijk wel kan.

Geplaatst door Tanja1968
Ik heb wel eens gehoord dat het kopieer programma alcohol 120% dit soort dingen waarschijnlijk wel kan.
Met CloneCd wil ook meestal wel lukken.

Geplaatst door Wim1960
Met CloneCd wil ook meestal wel lukken.

CloneCd is geen legaal programma meer.
Volgens mij gaat het Als je met bijv. Alcohol 120% een image aanmaakt, en dan die image weer brand als een cd.

als ik met alcohol120 een image wil maken krijg ik steeds een discerror bericht tijdens het bewerken.

Thanks

zoek een naar een "no cd patch" voor de game

Je kan erover dicusseren of het ilegaal is maar ik vind van niet omdat hij de originele cd heeft.

KaWouter, persoonlijk heb ik ook niets tegen no CD patches. Het blijft echter wel zo dat je per PC een origineel moet hebben. Dus als je het spel op twee pc's wilt spelen moet je twee originele spellen hebben. Vergelijk het met Windows.

Je kan erover dicusseren of het ilegaal is maar ik vind van niet omdat hij de originele cd heeft.
Hoe weet je dat zo zeker :confused:

@cort, ik wantrouw je niet hoor, maar ik bedoel maar ;)

Dat weet je nooit zeker, maar je moet de topicstarter gewoon vertrouwen. Als het er met nadruk bijgezet is, dan geloof ik dat wel.:)

En als het een kopie was, dan kon daar toch weer makkelijk nog een 2de kopie van gemaakt worden;)

Makkelijkste oplossing lijkt me de oplossing van Kawouter.

Als ik op "koop nu" klik op welk product dan ook, dan krijg ik alleen een wit scherm. Ligt dit nu aan mijn pc??

ik heb gehoord dat je overal een kopie van mag maken als het voor eigen gebruik is

dus ik snap niet waar jullie alle problemen voor maken

Geplaatst door traxion
ik heb gehoord dat je overal een kopie van mag maken als het voor eigen gebruik is dus ik snap niet waar jullie alle problemen voor maken

Waren we al niet bezig om een manier te vinden om hem te kopieren?
:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan