doom3

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Tanja1968
Als ik op "koop nu" klik op welk product dan ook, dan krijg ik alleen een wit scherm. Ligt dit nu aan mijn pc??
Tanja: Ik niet, maar dat het aan je pc ligt durf ik niet te zeggen. Maar we dwalen inmiddels wel af, weer back on topic?

sorry daarvoor

ja jullie dwaalen wel erg af:P

maar met alcohol 120%heb je dus een probleem

probeer is een andere proggie zoals clone cd, nero of een ander proggie

Clony xxl moet ook dit soort cd's kunnen kopieren lees ik net.

Ken het programma niet, is wel gratis.

Tanja, Clony XXl is een programma'tje dat de beveiliging op de CD opspoort en dan de juiste instellingen voor òf Alcohol120%, òf CloneCD voor je instelt. Naast Clony XXl moet je dus altijd minimaal één van deze programma's hebben. Het kan dan een heel zinvolle aanvulling zijn.

ik heb zelf een kopie van doom 3 :cool: dus het is mogelijk om doom 3 te kopieren en dan te spelen (altijd fijn om te weten). Maar dat discerror bij alcohol 120% wanneer krijg je dat precies?

wie kan me zeggen waar ik een NO-CD-Patch voor doom3 kan vinden?

En echt hoor,ik heb een legale versie !!!

Thanks

sorry

-directe links NIET toegestaan-

Edit mod

Laatst bewerkt door een moderator:

Edit mod

Edit mod

Google is je vriend.

Fijn, jullie zijn de huisregels vergeten blijkbaar?? Ik zou die links naar die warez sites maar snel weghalen voor de mod van deze sectie het ziet en jullie een officiele waarschuwing krijgen wegens het overtreden van de huisregels :rolleyes:

Mod is geattendeerd overigens so better be quick...

Re: sorry

Geplaatst door traxion

ik weet dat het niet mag sorry alvast maar toch doe ik het sorry

sorry

waarom doe je het dan, als je weet dat het niet mag :confused:

Beheerder is btw op de hoogte gesteld..

Goed, diegene die nog een directe crack-link aanbied of directe links die in Google staan, krijgen een officiele waarschuwing.

Wil je cracks, dan zoek je die maar zelf op. Discussieren is prima, maar geen directe crack-downloads meer.

Einde discussie.

Ik wil graag de discussie voeren waarom een no-cd patch (geen crack) illegaal is....

Het is alleen maar makkelijker vooral als je veel games hebt en steeds de cd`s moet wisselen......
Je hebt betaald voor de "rechten" van de game, jij veranderd
er iets aan en je spel zeurt niet meer over "insert disc 1".

Dit valt naar mijn mening echt niet onder wares of cracks.

Crack --> Programma om een programma zonder licentie toch draaiend te krijgen.....

Wares --> Programma direct aanbieden waarvoor betaald moet worden....

Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.

Een no-cd patch is geen:

- illegale software
- crack
-serienummer

Er zijn zelfs games die standaard een no-cd patch op de install cdrom meeinstalleren........

Geplaatst door KaWouter
Ik wil graag de discussie voeren waarom een no-cd patch (geen crack) illegaal is....

Het is alleen maar makkelijker vooral als je veel games hebt en steeds de cd`s moet wisselen......
Je hebt betaald voor de "rechten" van de game, jij veranderd
er iets aan en je spel zeurt niet meer over "insert disc 1".

Dit valt naar mijn mening echt niet onder wares of cracks.

Crack --> Programma om een programma zonder licentie toch draaiend te krijgen.....

Wares --> Programma direct aanbieden waarvoor betaald moet worden....

Een no-cd patch is geen:

- illegale software
- crack
-serienummer

Er zijn zelfs games die standaard een no-cd patch op de install cdrom meeinstalleren........

Een no-cd patch zorgt ervoor dat je zonder cd kan spelen. En laat dit nou net voor een illegale versie nuttig zijn.

Deze patch zorgt ook dat de melding ''please insert correct disc'' wegblijft bij de illegale versie en dat het spel dus gewoon speelbaar wordt.

Wij staan het niet toe, zo simpel is het.

Je kan ook legaal een honkbalknuppel kopen en er illegale dingen mee doen....;)

Het zelfde geld voor een no-cd patch......
Als jullie het verbieden dan verwacht ik een duidelikere uitleg in de huisregels....

Het is geen crack of wares......
(bij UT kreeg je hem bij een update erbij)

Wat jij doet is het woord crack door patch vervangen :rolleyes: Dat betekend nog niet dat het toegestaan is.

Geplaatst door BrEeZeR
Wat jij doet is het woord crack door patch vervangen :rolleyes: Dat betekend nog niet dat het toegestaan is.

Op "spelen kopie wereld" staan ze ook als patch en niet als crack.

Het is een "update/mod" op de game in mijn ogen

Ook als je zoekt met de meest gebruikte zoekmachine op "no-cd" dan zijn de eerste linken naar "no-cd patch" sites...

(Het is niet mijn bedoeling om te flamen ofzo maar gewoon een discussie)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door KaWouter

Op "spelen kopie wereld" staan ze ook als patch en niet als crack.

Het is een "update/mod" op de game in mijn ogen

(Het is niet mijn bedoeling om te flamen ofzo maar gewoon een discussie)

Misschien een discussie voor in memberschat, maar in een gewoon topic lijkt me dit niet passen.

In jou ogen is het een update/mod, in de ogen van de gameindustrie is het een illegaal iets.. je mag geen wijzigingen aan het spel toebrengen zonder hun toestemming, en wat doet een patch / crack? Hij veranderd de exe of 1 of ander bestand van het spel.

Maar goed als je niet overtuigt bent kan je een topic in MC openen.. iig niet meer in dit topic.

Een no-cd patch is illegaal wanneer je niet over het originele spel beschikt. Aangezien dat hier zeer moeilijk valt te bewijzen, zijn dit soort patches gewoon niet toegestaan.

Een no-cd patch wordt een crack wanneer je niet over het originele spel beschikt.

Ik denk dat het zo wel duidelijk genoeg is en dat daarom dit topic op slot gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan