Sorry hoor, maar dit is één van de domste uitspraken die ik heb gezien tot nu toe.
Diegene die dat 1e stukje tekst heeft geschreven, weet niet waar hij het over heeft.
Ik bedoel, diegene zegt overduidelijk hoe geweldig hij FarCry vind. Typisch een fanboy dus.
Ten 2e, zegt ie dat er Shader 2.0+ mist, ja hehe, het spel is net uit. far Cry kreeg pas ook Shader2.0+ ondersteuning
nadat het spel uitkwam middels een patch.
Dan heeft ie het over ''AI doll psychics''. Wat moet dat betekenen? Hier heb ik nog nooit van gehoord. Vervolgens zegt ie dat het lang niet zo goed is als FarCry and upcomming HalfLife 2, S.T.A.L.K.E.R. and
F.E.A.R, PARIAH, El Matador, Vivisector en VietCong 2.
Nee gek he, dit is ook een heel anders spel en buitendat, die games waarmee hij vergelijkt zijn nog niet eens uit (behalve FarCry), dus hoe kan hij dit nu al weten?
Dan zegt ie dat er geen ''greedy spaces inside a space complex'' zijn. Wat bedoelt ie hiermee? ''Greedy'' betekent ''gulzig'' of ''vraatzuchtg''. Dus dat moet betekenen ''vraatzuchtige ruimtes binnen een ruimte-complex?
Dan zegt ie dat er geen voertuigen zijn en andere dingen. Wat voor andere dingen? Dat vermeldt ie niet dus hij probeert de negativiteit zo wat meer op te krikken zonder dat hij zelf niet eens weet wat ie met ''and other stuff'' bedoeld. Voertuigen zijn er niet nee, dit zou teveel rekenkracht eisen omdat je dan ook grotere levels moet maken. Maar er is wel support voor en het zal dan ook niet lang duren voordat er mods komen met voertuigen erin.
Vervolgens zegt ie ''Same puzzles same door locks same envoirement same
monsters same weapons etc etc. ''. Sorry hoor, maar ik heb toch echt verschil in levels, wapens en monsters gezien. Hoe verder je komt, hoe anders de levels, monsters en wapens zijn. Dus dit is ook een uitpraak wat nergens op slaat.
Far Cry is ook steeds hetzelfde, gek dat ie hier niet op terugkomt. Dat kan je natuurlijk ook niet doen als je fanboy bent.
Dan gaan we naar de 2e tekst:
Het spel is te donker wordt hier gezegd. Te donker zeker niet, donker wel. Maar dit moet ook om de spanning erin te houden. Ik raad die kerel aan om es naar zijn monitor-brightness te kijken.
En dan zegt ie dat als de lampen dan toch uitmoeten, dat dan alle lampen uitmoeten en niet de helft. Waarom zou dit in godsnaam? Die lampen zijn stuk, dit betekent toch niet dat alle andere lampen dan ook stuk moeten zijn? Als er bij jou thuis een lamp stuk gaat, doen de andere lampen het toch ook gewoon? Oftewel, ook hier weer een redenatie dat nergens opslaat.
Vervolgens zegt ie dat er geen open ruimtes zijn. Waarom zou dit moeten? Omdat een ander spel dit ook heeft? Flauwekul.
Dan zegt ie ''when enemy shows up you hit walls''. Ik snap niet wat ie hiermee bedoelt....
En ook zegt ie ''Now alien flame balls shaped like human head’s not that just stupid.. they could make it something else o well .. '' Waarom zou het anders moeten zijn? Alleen omdat jou niet bevalt? Er zijn zat mensen die het gewoon goed gedaan vinden. Je kan niet alles hebben en om je hierover druk te maken, is wel van een erg laag niveau. Kan je ook net zo goed zeggen waarom dat ene monster er zo uitziet terwijl je het liever zo ziet.
Dan zegt ie dat het stom is dat aliens uit ruimtes uit de muur springen. Het zijn geen aliens, maar monsters. Et is geen System Shock ofzo. En ja, die monsters springen hier en daar uit de ruimtes in de muren. Logisch, aangezien Doom³ een navertelling is van het originele Doom, welke ook deze features had.
Dan die flashlight. Dit is ouderwets omdat de echte wapens van nu wel al een flashlights hebben ingebouwd op het wapens zelf. Dus hij gaat echte guns van nu vergelijken met de fantasie-guns in Doom³? Ja, zo kan je door blijven gaan he....
Die flashlight is niet ingebouwd omdat er anders een deel van de spanning verloren gaat. Het is gewoon nix aan als jij je flashlight continu aan hebt staan. Het is gewoon veel mooier om steeds te moeten wisselen tussen wapen en flashlight tijdens gevechten in donkere ruimtes. Komt daarbij dat de ruimtes nooit te donker zijn waardoor je vaak nog wel wat ziet. Of zegt men dit omdat het zo te moeilijk is?
De PDA is niet altijd nodig nee, maar als je het niet gebruikt, hoe kan je het dan irritant vinden?
Je hebt et nodig om soms dingen aan te kunnen zetten waarvoor een code nodig is. Die zijn je vaak van te voren al toegemaild. Zo hoef je niet de cheats op internet te gaan zoeken.
De engelse zinsopbouw en gebruikte woordenschat kloppen vaak ook niet, dus ik vraag me af hoe oud de schrijvers ervan zijn.
Met dit soort domme meningen moet je gewoon niet komen aanzetten.
Kom aanzetten met echte reviews van bijv. Gamespy, gamespot en weet ik veel wat nog meer. Of de reviews in de bladen. Gek dat het spel hier wel hoog scoort.
En Peacebringer, ik zou graag de links willen zien waar je dit gevonden hebt.