Doorlinken ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Eflux
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Beste mensen,
Ik hoop dat ik mijn vraagje in het goede forum zit.
In berichten en zo zie je vaak een blauwe tekst of de tekst "hier klikken om verder te gaan" klik je dat dan aan dan kom je ergens anders terecht. Bij mij lukt dat niet meer ! Moet ik nu ergens iets instellen !?
Alvast bedankt voor de hulp.
Eflux:o

Gaat het over Internet Explorer? Controleer dan of dit is aangevinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Geen effect? Lees dan onderstaande eens door:

Mogelijk is dit aan de hand: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Meestal is dit al voldoende, anders verder gaan zoals hieronder beschreven.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

gezina zei:
Gaat het over Internet Explorer? Controleer dan of dit is aangevinkt 'Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is.' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Programma's, of aldaar klikken op Webinstellingen herstellen), lukt het dan wel?

Geen effect? Lees dan onderstaande eens door:

Mogelijk is dit aan de hand: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Meestal is dit al voldoende, anders verder gaan zoals hieronder beschreven.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)

Beste Gezina,
Mijn hartelijke dank voor de snelle beantwoording van mijn vraag.
Ik heb alle opgegeven .dll nagekeken en alles is ok.
Ik hoop wel dat ik nu op de goede manier reageer.
Met vriendelijke groeten,
Eflux

Maare, begrijp ik nou uit je antwoord dat het is opgelost of juist niet?

Sorry

Beste Gezina,
Je ziet maar weer ik moet nog veel leren.
Het probleem is opgelost.
Ik heb nog wel wat moeite met met dit vraag en antwoord spel maar met wat geduld kom ik er wel.:thumb:
Greetz, Eflux

Eflux zei:
Beste Gezina,
Je ziet maar weer ik moet nog veel leren.
Het probleem is opgelost.
Ik heb nog wel wat moeite met met dit vraag en antwoord spel betreft maar met wat geduld kom ik er wel.:thumb:
Greetz, Eflux
He, da's goed nieuws Eflux, en wat dat vraag en antwoordspel betreft, 't is altijd even wennen hoe een forum in elkaar steekt, af en toe wat uitproberen en rondsnuffelen dan went het van zelf wel hoor! :thumb: (en deze FAQ is ook handig, en als je er echt niet uitkomt, gewoon vragen)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan