corania17
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 okt 2012
Is het mogelijk om een berekening door te voeren ?
Ik wil graag met een barcodescanner een code ingeven op een blad.
Als deze code correct is moet het aantal met 1 of 2 worden verminderd.
Als ik daarna de code weer gebruik moet dit weer gebeuren.
Zoals ik het nu heb moet ik telkens de file opslaan en weer starten om hetzelfde effect te krijgen.
Als in G19 (Barcode) de barcode hetzelfde is als in H19 dan komt er in G3 een 1.
Dit getal moet verminderd worden in H16 (Mutaties)
E19 (Barcode) gaat dan van 8 naar 7 stuks.
Daarna zou er een macro opgestart moeten worden waardoor alles wordt doorberekend en dat de code in G19 (Barcode) wordt gewist.
Zogauw als ik de barcode zelf verwijder gaat ook de berekening weer terug.
Hoe kan ik dat nu in een macro zo verwerken dat mijn berekening door blijft gaan ?
H16 (Mutaties) moet blijven zoals die nu is dus op 8 stuks. Dit wordt met de hand ingevuld na een handmatige telling.
Wie zou mij verder kunnen helpen ?
Ik heb al zoveel geprobeerd in de macro maar ik kom er niet uit, vandaar dat er nog iets in de macro aanwezig is.
Ik wil graag met een barcodescanner een code ingeven op een blad.
Als deze code correct is moet het aantal met 1 of 2 worden verminderd.
Als ik daarna de code weer gebruik moet dit weer gebeuren.
Zoals ik het nu heb moet ik telkens de file opslaan en weer starten om hetzelfde effect te krijgen.
Als in G19 (Barcode) de barcode hetzelfde is als in H19 dan komt er in G3 een 1.
Dit getal moet verminderd worden in H16 (Mutaties)
E19 (Barcode) gaat dan van 8 naar 7 stuks.
Daarna zou er een macro opgestart moeten worden waardoor alles wordt doorberekend en dat de code in G19 (Barcode) wordt gewist.
Zogauw als ik de barcode zelf verwijder gaat ook de berekening weer terug.
Hoe kan ik dat nu in een macro zo verwerken dat mijn berekening door blijft gaan ?
H16 (Mutaties) moet blijven zoals die nu is dus op 8 stuks. Dit wordt met de hand ingevuld na een handmatige telling.
Wie zou mij verder kunnen helpen ?
Ik heb al zoveel geprobeerd in de macro maar ik kom er niet uit, vandaar dat er nog iets in de macro aanwezig is.