Doorsturen mail...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Het volgende probleem dient zich aan:

In Mailwasher heb ik filters aangemaakt, dit om 'fw' te blocken. Maar wat schetst mijn verbazing: ik krijg vanochtend een mail met een 'forward'. Het is heel lang goed gegaan, waarom laat ie ze nu wel door?
Ik ben nu heeeeeel verdrietig.......:confused: het ging zooo goed!!

bijlage

Bijlagen

• presentatie1.jpg
    presentatie1.jpg
    32,3 KB · Weergaven: 54
Bij Filter description lees ik If the Subject field contains "FW" and "fw" then.
Volgens mij moet dat and veranderd worden in or.
En anders moet je ook de twee andere mogelijkheden (Fw en fW) daar nog toevoegen. Kijk eens hoe die lettercombinatie in het mailtje dat erdoor glipte is geschreven.

Guus.

Laatst bewerkt:
Hoi Guus,

Ik heb even naar de instellingen gekeken (had ik natuurlijk ook eerst kunnen doen:o ), maar daar was de filter voor die "FW:" niet meer aangevinkt.
Hoe dat kan mag Joost weten, maar misschien in de 'strijd' met Gmail en Mailwasher enzo (andere thread), is dat misschien gebeurd.

Ik zal volgende keer eerst kijken (het was nog vroeg vanochtend :p) , en dan pas vragen.

Hoi Guus (of anderen),

Het gaat nog steeds niet goed, zie de bijlages.
Ik heb de filters aangepast, maar nog sluipt er een forward door... bálen...:mad:

Bijlagen

• presentatie1.jpg
    presentatie1.jpg
    26 KB · Weergaven: 42
bijlage 2

Bijlagen

• presentatie2.jpg
    presentatie2.jpg
    30 KB · Weergaven: 42
Hoi, ben ik weer.

Weet iemand de oplossing, Puppie ben jij er misschien?

In MW laat ie nog steeds dingen door waar ik een filter voor heb ingesteld. Wat doe ik verkeerd? Ik heb printscreens gemaakt, kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?

Bijlagen

• presentatie1.jpg
    presentatie1.jpg
    46,2 KB · Weergaven: 39
2e printscreen:

Bijlagen

• presentatie2.jpg
    presentatie2.jpg
    38,8 KB · Weergaven: 43
Geplaatst door Guus abc
Bij Filter description lees ik If the Subject field contains "FW" and "fw" then.
Volgens mij moet dat and veranderd worden in or.
En anders moet je ook de twee andere mogelijkheden (Fw en fW) daar nog toevoegen. Kijk eens hoe die lettercombinatie in het mailtje dat erdoor glipte is geschreven.

Guus.

Heb je dat and al veranderd in or?

Dat heb ik gedaan, in mijn 2e bijlage kun je dat zien.....

Net weer een mailtje ontvangen met: FW. Niet leuk hoor, ik word er gèk van, waarom laat ie die mailtjes door???? Ik heb alle mogelijke combi's van FW ingesteld als filter maarre....niks dus....

Wie helpt mij van die FW-mailtjes af......?? Please!!!!!!!!!!!!

Ik had deze bij "edit" vergeten aan te vinken:

"This filter takes precedence over the friendslist"

Ik hoop dat het nu goed is......ik wacht af.....

Hmmmm, dat is het ook niet......ik heb net een mailtje via Gmail naar mezelf doorgestuurd enne, die kwam ook gewoon aan... helaas!:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan